Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Usatysfakcjonowany czy sfrustrowany użytkownik biblioteki : (na przykładzie Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego)

Autorzy:
Krupa, Zenona
Tytuł pełny:
Usatysfakcjonowany czy sfrustrowany użytkownik biblioteki : (na przykładzie Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego) / Zenona Krupa
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Projektowanie informacji w przestrzeni biblioteki, s. 135-146
Uwagi:
Bibliogr., netogr
Streszcz. ang
Temat:
Biblioteka Uniwersytetu Rzeszowskiego
Biblioteczna służba informacyjna
Studenci
Jakość
Biblioteki akademickie
Użytkownicy informacji
Polska
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Socjologia i społeczeństwo
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02400caa#a2200385#i#4500
001 3222900838190
003 OLSZT 005
005 20240125114216.5
008 180226s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Krupa, Zenona.
245 1 0 %a Usatysfakcjonowany czy sfrustrowany użytkownik biblioteki : %b (na przykładzie Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego) / %c Zenona Krupa.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Artykuł zawiera omówienie wyników badań ankietowych przeprowadzonych w 2015 r. wśród użytkowników Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego - studentów różnych lat i kierunków studiów. Celem sondazu było wykazanie, czy każda z oferowanych usług, na każdym etapie, jest przyjazna dla użytkownika, czy usługi biblioteki są na odpowiednim poziomie, oraz czy treść komunikatów kierowanych do użytkowników jest wystarczająco czytelna.
546 %a Streszcz. ang.
610 2 9 %a Biblioteka Uniwersytetu Rzeszowskiego
648 9 %a 2001-
650 9 %a Biblioteczna służba informacyjna
650 9 %a Studenci
650 9 %a Jakość
650 9 %a Biblioteki akademickie
650 9 %a Użytkownicy informacji
651 9 %a Polska
651 9 %a Rzeszów (woj. podkarpackie)
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
773 0 # %i // W: %t Projektowanie informacji w przestrzeni biblioteki, %w xx004032266 %w (NUKAT)vtls004032266 %g s. 135-146 %z ISBN 9788380840577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838190 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera omówienie wyników badań ankietowych przeprowadzonych w 2015 r. wśród użytkowników Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego - studentów różnych lat i kierunków studiów. Celem sondazu było wykazanie, czy każda z oferowanych usług, na każdym etapie, jest przyjazna dla użytkownika, czy usługi biblioteki są na odpowiednim poziomie, oraz czy treść komunikatów kierowanych do użytkowników jest wystarczająco czytelna.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz