Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Interaktywne zajęcia dla dzieci i ich nauczycieli

Autorzy:
Bojarska-Sokołowska, Agnieszka
Tytuł pełny:
Interaktywne zajęcia dla dzieci i ich nauczycieli / Agnieszka Bojarska-Sokołowska
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Codzienność edukacyjna, s. 171-191
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Gry edukacyjne
Nauczanie początkowe
Matematyka (przedmiot szkolny)
Metody aktywizujące (pedagogika)
Nauczyciele nauczania początkowego
Szkolenie zawodowe
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01863caa#a2200325#i#4500
001 3222900838524
003 OLSZT 005
005 20240215200227.5
008 180309s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Bojarska-Sokołowska, Agnieszka.
245 1 0 %a Interaktywne zajęcia dla dzieci i ich nauczycieli / %c Agnieszka Bojarska-Sokołowska.
260 # %c 2016.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule przedstawiono interaktywne zajęcia matematyczne dla dzieci z klasy II szkoły podstawowej i interaktywne szkolenie dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, które zostały przeprowadzone na Wydziale Matematyki i Informatyki UWM.<br>Aneks:<br>Opis poszczególnych stanowisk na zajęciach "Matematyczny tor przeszkód"<br>Kwestionariusz obserwacji<br>Opis stanowisk na warsztatach "Geometryczny miszmasz".
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Szkolenie zawodowe
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
773 0 # %i // W: %t Codzienność edukacyjna, %g s. 171-191 %w (OLSZT 005)3222800819266 %z ISBN 9788363911270
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838524 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule przedstawiono interaktywne zajęcia matematyczne dla dzieci z klasy II szkoły podstawowej i interaktywne szkolenie dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, które zostały przeprowadzone na Wydziale Matematyki i Informatyki UWM.
Aneks:
Opis poszczególnych stanowisk na zajęciach "Matematyczny tor przeszkód"
Kwestionariusz obserwacji
Opis stanowisk na warsztatach "Geometryczny miszmasz".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz