Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza badań interaktywnych zajęć dla dzieci

Autorzy:
Bojarska-Sokołowska, Agnieszka
Tytuł pełny:
Analiza badań interaktywnych zajęć dla dzieci / Agnieszka Bojarska-Sokołowska
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Codzienność edukacyjna, s. 219-240
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Płeć
Uczniowie klas początkowych
Gry edukacyjne
Nauczanie początkowe
Matematyka (przedmiot szkolny)
Metody aktywizujące (pedagogika)
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02127caa#a2200361#i#4500
001 3222900838527
003 OLSZT 005
005 20240125114216.1
008 180309s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Bojarska-Sokołowska, Agnieszka.
245 1 0 %a Analiza badań interaktywnych zajęć dla dzieci / %c Agnieszka Bojarska-Sokołowska.
260 # %c 2016.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule dokonano analizy badań przeprowadzonych podczas interaktywnych zajęć dla uczniów pierwszych i drugich klas szkoły podstawowej. Dotyczyły one obserwacji aktywności typu: <i>dzieci rozwiązują zadania", "dzieci słuchają wyjaśnień", "dzieci zadają pytania lub nie rozumieją poleceń</i> oraz <i>dzieci bawią się, rozrabiają, nudzą się</i> podczas zajęć, z uwzględnieniem klasy dzieci i ich płci.<br>Studenci matematyki specjalności nauczycielskiej obserwowali dzieci podczas zajęć i wypełniali kwestionariusz obserwacji.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Płeć
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
773 0 # %i // W: %t Codzienność edukacyjna, %g s. 219-240 %w (OLSZT 005)3222800819266 %z ISBN 9788363911270
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838527 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule dokonano analizy badań przeprowadzonych podczas interaktywnych zajęć dla uczniów pierwszych i drugich klas szkoły podstawowej. Dotyczyły one obserwacji aktywności typu: dzieci rozwiązują zadania", "dzieci słuchają wyjaśnień", "dzieci zadają pytania lub nie rozumieją poleceń oraz dzieci bawią się, rozrabiają, nudzą się podczas zajęć, z uwzględnieniem klasy dzieci i ich płci.
Studenci matematyki specjalności nauczycielskiej obserwowali dzieci podczas zajęć i wypełniali kwestionariusz obserwacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz