Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ciało człowieka starszego zinternalizowane społecznie w kontekście manipulacji władzy

Autorzy:
Lubiejewska, Karolina
Tytuł pełny:
Ciało człowieka starszego zinternalizowane społecznie w kontekście manipulacji władzy / Karolina Lubiejewska
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Starość, s. 191-202
Uwagi:
Bibliogr., netogr
Temat:
Socjologia ciała
Reklama telewizyjna - tematyka - Polska - 21 w.
Starzenie się
Ciało ludzkie
Środki masowego przekazu
Osoby w wieku starszym
Literatura polska
Publicystyka
Tematy i motywy
Stereotyp
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Media i komunikacja społeczna
Literaturoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02544caa#a2200409#i#4500
001 3222900838638
003 OLSZT 005
005 20240125114216.5
008 180310s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Lubiejewska, Karolina.
245 1 0 %a Ciało człowieka starszego zinternalizowane społecznie w kontekście manipulacji władzy / %c Karolina Lubiejewska.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Przedstawione rozważania oparto na analizie tekstów artykułów prasowych oraz materiałów internetowch. Przeprowadzono ponadto badania polegające na analizie treści reklam telewizyjnych (medykalizacja, uprzedmiotowienie) pojawiających się w popularnych stacjach (od początku 2017 r. do kwietnia tegoż roku). Dotyczyły one przede wszystkim leków. Reklamy porównywano ze względu na występowanie w nich osób starszych w przeciwieństwie do młodszych, sposób przedstawiania danej grupy ludzi, a także co i jak reklamują.<br>Artykuł skupia się na osobach starszych, aby ukazać problemy, z którymi styka się społeczeństwo przesycone stereotypowym myśleniem o tym etapie życia.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Socjologia ciała
650 9 %a Reklama telewizyjna %x tematyka %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Starzenie się
650 9 %a Ciało ludzkie
650 9 %a Środki masowego przekazu
650 9 %a Osoby w wieku starszym
650 9 %a Literatura polska
650 9 %a Publicystyka
650 9 %a Tematy i motywy
650 9 %a Stereotyp
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Starość, %g s. 191-202 %w xx004189558 %w (NUKAT)vtls004189558 %z ISBN 9788363911355
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838638 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Przedstawione rozważania oparto na analizie tekstów artykułów prasowych oraz materiałów internetowch. Przeprowadzono ponadto badania polegające na analizie treści reklam telewizyjnych (medykalizacja, uprzedmiotowienie) pojawiających się w popularnych stacjach (od początku 2017 r. do kwietnia tegoż roku). Dotyczyły one przede wszystkim leków. Reklamy porównywano ze względu na występowanie w nich osób starszych w przeciwieństwie do młodszych, sposób przedstawiania danej grupy ludzi, a także co i jak reklamują.
Artykuł skupia się na osobach starszych, aby ukazać problemy, z którymi styka się społeczeństwo przesycone stereotypowym myśleniem o tym etapie życia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz