Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Ocena opisowa jako narzędzie władzy nauczyciela : refleksje z praktyki szkolnej

Authors:
Ćwikła, Edyta
Full title:
Ocena opisowa jako narzędzie władzy nauczyciela : refleksje z praktyki szkolnej / Edyta Ćwikła
Search in:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2017, nr 10, s. 17-26
Notes:
Badanie miało na celu sprawdzenie, czym jest ocena opisowa dla uczniów
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Oceny opisowe
Oceny szkolne
Uczniowie klas początkowych
Polska
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01492caa#a2200325#i#4500
001 3222900838871
003 OLSZT 005
005 20240125114217.0
008 180316s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b ang
100 1 %a Ćwikła, Edyta.
245 1 0 %a Ocena opisowa jako narzędzie władzy nauczyciela : %b refleksje z praktyki szkolnej / %c Edyta Ćwikła.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
500 %a Badanie miało na celu sprawdzenie, czym jest ocena opisowa dla uczniów.
504 %a Bibliogr.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Oceny opisowe
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
651 9 %a Polska
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %g 2017, nr 10, s. 17-26 %x 0552-2188
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838871 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form