Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak prowadzić dialog edukacyjny w szkole i innnych placówkach, aby sprzyjać kreowaniu społeczeństw wielokulturowych

Autorzy:
Gutowska-Polińska, Katarzyna
Tytuł pełny:
Jak prowadzić dialog edukacyjny w szkole i innnych placówkach, aby sprzyjać kreowaniu społeczeństw wielokulturowych / Katarzyna Gutowska-Polińska
Szukaj w:
Edukacja w warunkach wielokulturowości, s. 360-378
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz ang
Temat:
Edukacja międzykulturowa
Metody nauczania
Szkoły podstawowe
Edukacja i pedagogika
Etnologia i antropologia kulturowa
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01626caa#a2200313#i#4500
001 3222900838965
003 OLSZT 005
005 20240125114217.6
008 180314s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Gutowska-Polińska, Katarzyna.
245 1 0 %a Jak prowadzić dialog edukacyjny w szkole i innnych placówkach, aby sprzyjać kreowaniu społeczeństw wielokulturowych / %c Katarzyna Gutowska-Polińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł przedstawia możliwości edukacyjne (w teorii i praktyce) edukacji międzykulturowej i wielokulturowej na podstawie prowadzonych działań w Szkole Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi w Białymstoku.
546 %a Streszcz ang.
650 9 %a Edukacja międzykulturowa
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Szkoły podstawowe
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Etnologia i antropologia kulturowa
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja w warunkach wielokulturowości, %g s. 360-378 %w xx004080009 %w (NUKAT)vtls004080009 %z ISBN 9788365155481
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838965 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł przedstawia możliwości edukacyjne (w teorii i praktyce) edukacji międzykulturowej i wielokulturowej na podstawie prowadzonych działań w Szkole Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi w Białymstoku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz