Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Technologie kształcenia jako czynniki "twórczej destrukcji" edukacji szkolnej

Автори:
Goban-Klas, Tomasz (1942- )
Повна назва:
Technologie kształcenia jako czynniki "twórczej destrukcji" edukacji szkolnej / Tomasz Goban-Klas
Дата публікації:
2017
Шукати в:
Kultura, edukacja, technologia kształcenia, s. 51-67
Зауваження:
Bibliogr
Streszcz. ang
Тема:
Rzeczywistość rozszerzona - stosowanie - nauczanie
Zastosowania multimediów w edukacji
Gry komputerowe
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Cyberkultura
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01796caa#a2200349#i#4500
001 3222900839110
003 OLSZT 005
005 20240125114217.7
008 180323s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Goban-Klas, Tomasz %d (1942- ).
245 1 0 %a Technologie kształcenia jako czynniki "twórczej destrukcji" edukacji szkolnej / %c Tomasz Goban-Klas.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Mediatyzacja, era smartfonu, cyfrowi tubylcy, nowomedialna perspektywa technologii kształcenia i edukacji medialnej w polskiej szkole, gry edukacyjne jako forma medialnego kształcenia, technologie kształcenia w przyszłości - <i>augumened reality</i>.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Rzeczywistość rozszerzona %x stosowanie %x nauczanie
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
650 9 %a Gry komputerowe
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Cyberkultura
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Kultura, edukacja, technologia kształcenia, %g s. 51-67 %w xx004198947 %w (NUKAT)vtls004198947 %z ISBN 9788323232476
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900839110 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Mediatyzacja, era smartfonu, cyfrowi tubylcy, nowomedialna perspektywa technologii kształcenia i edukacji medialnej w polskiej szkole, gry edukacyjne jako forma medialnego kształcenia, technologie kształcenia w przyszłości - augumened reality.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр