Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Rodzina w percepcji dziecka z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w świetle Testu Rysunku Rodziny

Автори:
Hałasowska, Elżbieta
Повна назва:
Rodzina w percepcji dziecka z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w świetle Testu Rysunku Rodziny / Elżbieta Hałasowska
Шукати в:
Autyzm i rodzina, s. 67-111
Зауваження:
Bibliogr
Тема:
Dziecko autystyczne
Psychologia dziecka
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Psychologia rodziny
Psychologia
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01752caa#a2200277#i#4500
001 3222900839166
003 OLSZT 005
005 20240125114217.7
008 180327s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Hałasowska, Elżbieta.
245 1 0 %a Rodzina w percepcji dziecka z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w świetle Testu Rysunku Rodziny / %c Elżbieta Hałasowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Niepełnosprawność złożona - specyfika i charakterystyka niepełnosprawności złożonych, niepełnosprawność intelektualna, charakterystyka dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem</li><li>Rodzina jako środowisko wychowawcze - pojęcie rodziny, specyfika funkcjonowania rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym</li><li>Opis badań, których celem była diagnoza postrzegania rodziny przez dziecko z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem.
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Psychologia rodziny
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Autyzm i rodzina, %g s. 67-111 %w xx003989176 %w (NUKAT)vtls003989176 %z ISBN 9788377849354
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900839166 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Niepełnosprawność złożona - specyfika i charakterystyka niepełnosprawności złożonych, niepełnosprawność intelektualna, charakterystyka dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem
  • Rodzina jako środowisko wychowawcze - pojęcie rodziny, specyfika funkcjonowania rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym
  • Opis badań, których celem była diagnoza postrzegania rodziny przez dziecko z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem.

  • Надіслати думку

    Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

    Формуляр