Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Respektowanie prawa do autoekspresji a rytuały oporu gimnazjalistów

Autorzy:
Babicka-Wirkus, Anna
Polska. Rzecznik Praw Dziecka
Tytuł pełny:
Respektowanie prawa do autoekspresji a rytuały oporu gimnazjalistów / Anna Babicka-Wirkus ; Rzecznik Praw Dziecka
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Warszawa : Biuro Rzecznika Praw Dziecka
ISBN:
9788389658425
Seria:
Biblioteka RPD
Opis fizyczny:
266 stron : ilustracje ; 22 cm
Uwagi:
Bibliografia na stronach 252-266
Temat:
Opór (postawa)
Obywatelskie nieposłuszeństwo
Gimnazja
Uczniowie gimnazjów
Komunikacja społeczna
Szkolnictwo
Prawa ucznia
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Statuty - historia - Polska - 21 w.
Współtwórcy:
Polska. Biuro Rzecznika Praw Dziecka. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02607cam#a2200481#i#4500
001 3222900839224
003 OLSZT 005
005 20240125114217.9
008 180330s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788389658425
035 %a xx004282249
035 %a (NUKAT)vtls004282249
040 %a Ł U/ew %b pol %e PNN %c Ł U/ew %d Ł U/ew %d OLSZT 005
100 1 %a Babicka-Wirkus, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Respektowanie prawa do autoekspresji a rytuały oporu gimnazjalistów / %c Anna Babicka-Wirkus ; Rzecznik Praw Dziecka.
260 # %a Warszawa : %b Biuro Rzecznika Praw Dziecka, %c 2018.
300 %a 266 stron : %b ilustracje ; %c 22 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Biblioteka RPD
504 %a Bibliografia na stronach 252-266.
520 8 %a <li>Prawa człowieka i dziecka jako fundament społeczeństwa obywatelskiego</li><li>Pedagogiczne konteksty prawa do autoekspresji - wyrażanie siebie jako warunek pokonania kryzysu tożsamości (H. Erikson), racjonalność komunikacyjna jako predyktor uwzględniania siebie i Innego (J. Habermas), prawo do autoekspresji w perspektywie pedagogiki oporu, dialektyka rytuału w przestrzeni szkoły</li><li>Raport z badań przeprowadzonych w dwóch szkołach gimnazjalnych na terenie woj. pomorskiego.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Opór (postawa)
650 9 %a Obywatelskie nieposłuszeństwo
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Prawa ucznia
651 9 %a Polska
655 9 %a Statuty %x historia %z Polska %y 21 w.
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
710 1 # %a Polska. %b Rzecznik Praw Dziecka. %e Instytucja sprawcza
710 1 # %a Polska. %b Biuro Rzecznika Praw Dziecka. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Biblioteka Rzecznika Praw Dziecka
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900839224 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-89658-42-5

  • Prawa człowieka i dziecka jako fundament społeczeństwa obywatelskiego
  • Pedagogiczne konteksty prawa do autoekspresji - wyrażanie siebie jako warunek pokonania kryzysu tożsamości (H. Erikson), racjonalność komunikacyjna jako predyktor uwzględniania siebie i Innego (J. Habermas), prawo do autoekspresji w perspektywie pedagogiki oporu, dialektyka rytuału w przestrzeni szkoły
  • Raport z badań przeprowadzonych w dwóch szkołach gimnazjalnych na terenie woj. pomorskiego.

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 180384
    Sygnatura:
    W 180384 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz