Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Moce sprawcze wykreowane w tekstach uczniów klas II i III edukacji wczesnoszkolnej

Автори:
Machowska, Jolanta (pedagogika)
Повна назва:
Moce sprawcze wykreowane w tekstach uczniów klas II i III edukacji wczesnoszkolnej / Jolanta Machowska-Goc
Дата публікації:
2016
Шукати в:
Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania, s. 55-65
Зауваження:
Bibliografia
Streszczenie w języku angielskim
Тема:
Wypracowania szkolne - nauczanie początkowe
Językoznawstwo kognitywne
Magia
Literatura polska
Tematy i motywy
Rośliny
Wypracowania szkolne
Język polski
Uczniowie klas początkowych
Literaturoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Жанр / Форма:
Artykuły
Twórczość literacka dzieci i młodzieży polska - tematyka
Literatura fantastyczna polska - tematyka
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02514caa#a2200433#i#4500
001 3222900840311
003 OLSZT 005
005 20240125114219.7
008 180510s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Machowska, Jolanta %c (pedagogika).
245 1 0 %a Moce sprawcze wykreowane w tekstach uczniów klas II i III edukacji wczesnoszkolnej / %c Jolanta Machowska-Goc.
260 # %c 2016.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia.
520 8 %a Przedmiotem szkicu jest próba "odczytania" elementów magicznych, będących wytworem podmiotów doświadczających, kulturowych i intertekstualnych (określenie autorki), z różnych perspektyw interpretacyjnych: językoznawczej, antropologiczno-kulturowej oraz edukacyjnej, co pozwala na zdiagnozowanie kompetencji lingwistycznej i kulturowej młodych twórców i odbiorców tekstów kultury.<br>Autorka poddała analizie 165 prac uczniów na temat zaczarowanej rośliny.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Wypracowania szkolne %x nauczanie początkowe
650 9 %a Językoznawstwo kognitywne
650 9 %a Magia
650 9 %a Literatura polska
650 9 %a Tematy i motywy
650 9 %a Rośliny
650 9 %a Wypracowania szkolne
650 9 %a Język polski
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
655 9 %a Twórczość literacka dzieci i młodzieży polska %x tematyka
655 9 %a Literatura fantastyczna polska %x tematyka
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania, %g s. 55-65 %w xx003862606 %w (NUKAT)vtls003862606 %z ISBN 9788380840133
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900840311 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Przedmiotem szkicu jest próba "odczytania" elementów magicznych, będących wytworem podmiotów doświadczających, kulturowych i intertekstualnych (określenie autorki), z różnych perspektyw interpretacyjnych: językoznawczej, antropologiczno-kulturowej oraz edukacyjnej, co pozwala na zdiagnozowanie kompetencji lingwistycznej i kulturowej młodych twórców i odbiorców tekstów kultury.
Autorka poddała analizie 165 prac uczniów na temat zaczarowanej rośliny.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр