Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Formy pracy z książką w bibliotekach publicznych dla dzieci

Autorzy:
Lewandowicz-Nosal, Grażyna (1963- )
Tytuł pełny:
Formy pracy z książką w bibliotekach publicznych dla dzieci / Grażyna Lewandowicz-Nosal
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Literatura i inne sztuki w przestrzeni edukacyjnej dziecka, s. 307-320
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Czytelnictwo dziecięce - popularyzacja - Polska - od 1980 r.
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
Polska
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01976caa#a2200349#i#4500
001 3222900840994
003 OLSZT 005
005 20240125114219.1
008 180404s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Lewandowicz-Nosal, Grażyna %d (1963- ).
245 1 0 %a Formy pracy z książką w bibliotekach publicznych dla dzieci / %c Grażyna Lewandowicz-Nosal.
260 # %c 2016.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Wytyczne IFLA dotyczące bibliotek dla dzieci. Działalność bibliotek - formy pracy z czytelnikiem dziecięcym w świetle danych z lat 1985, 2000 i 2008:<br>Lekcje biblioteczne. Wycieczki. Konkursy, kwizy. Spotkania autorskie. Wystawy. Pogadanki. Imprezy. Baśnie. Głośne czytanie. Inne formy pracy - techniki dramowe, spotkania dyskusyjne, formy plastyczne, spotkania z małymi dziećmi i ich rodzicami, formy wyjazdowe, współpraca ze środowiskiem lokalnym i ośrodkami kultury.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1945-1989
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Czytelnictwo dziecięce %x popularyzacja %z Polska %y od 1980 r.
650 9 %a Biblioteki dla dzieci i młodzieży
651 9 %a Polska
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
773 0 # %i // W: %t Literatura i inne sztuki w przestrzeni edukacyjnej dziecka, %w xx003955093 %w (NUKAT)vtls003955093 %g s. 307-320 %z ISBN 9788379963638
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900840994 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Wytyczne IFLA dotyczące bibliotek dla dzieci. Działalność bibliotek - formy pracy z czytelnikiem dziecięcym w świetle danych z lat 1985, 2000 i 2008:
Lekcje biblioteczne. Wycieczki. Konkursy, kwizy. Spotkania autorskie. Wystawy. Pogadanki. Imprezy. Baśnie. Głośne czytanie. Inne formy pracy - techniki dramowe, spotkania dyskusyjne, formy plastyczne, spotkania z małymi dziećmi i ich rodzicami, formy wyjazdowe, współpraca ze środowiskiem lokalnym i ośrodkami kultury.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz