Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciel wczesnej edukacji : rozwijanie kompetencji zawodowych

LDR 04455cam#a2200661#i#4500
001 3222900841228
003 OLSZT 005
005 20240125114220.4
008 180614s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380881709
020 %a 9788380881716 %q e-ISBN
035 %a xx003890836
035 %a (NUKAT)vtls003890836
040 %a SIEDL 001/WST %c SIEDL 001/WST %d KAT U/MPs %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Nauczyciel wczesnej edukacji : %b rozwijanie kompetencji zawodowych / %c pod redakcją Wiesławy Leżańskiej i Doroty Radzikowskiej.
260 # %a Łódź : %b Uniwersytet Łódzki, %c 2016.
300 %a 186 s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Wczesna edukacja
504 %a Bibliogr. przy pracach.
520 8 %a <li>Staż zawodowy nauczyciela wczesnoszkolnego przestrzenią rozwijania kompetencji</li><li>Refleksyjna praktyka w procesie stawania się nauczycielem</li><li>Refleksyjny pedagog w praktyce na podstawie systemu kształcenia studentów studiów magisterskich w Wielkiej Brytanii</li><li>Refleksja epistemologiczna jako narzędzie budowania własnego potencjału edukacyjnego przyszłych nauczycieli</li><li>Praktyki pedagogiczne jako forma rozwijania kompetencji nauczycielskich w opinii studentów</li><li>Kompetencja planistyczna nauczycieli a praca w wielokulturowych klasach</li><li>Nauczyciel edukacji początkowej a uczeń zdolny – wokół problemu (nie)kompetencji</li><li>Kompetencje informacyjno-medialne nauczycieli wczesnoszkolnych w zakresie wykorzystywania multimedialnych środków dydaktycznych. Komunikat z badań</li><li>Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej przewodnikiem dziecka wkraczającego w świat muzyki</li><li>Nauczyciel jako kreator przestrzeni estetycznej dziecka
520 8 %a </li><li>Samoocena i wartościowanie kompetencji nauczycieli-terapeutów w przestrzeni edukacyjnej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - opis badań nauczycieli-terapeutów</li><li>Kultura masowa jako przestrzeń działania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej</li><li>Nauczyciel – uczący się dorosły. Refleksje nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w oparciu o program Tablit - wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycielek przedszkoli, które przez dwa lata testowały program</li><li>Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej wobec oczekiwań XXI wieku.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli %x praca
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego %x praca
650 9 %a Staż zawodowy
650 9 %a Nauczyciele %x szkolenie %z Wielka Brytania
650 9 %a Pomieszczenia dydaktyczne %x estetyka
650 9 %a Praktyki studenckie
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Wielokulturowość
650 9 %a Kompetencje informacyjne
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Muzyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Szkolenie zawodowe
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Kultura i sztuka
700 1 # %a Leżańska, Wiesława. %e Redaktor
700 1 # %a Radzikowska, Dorota. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Wczesna Edukacja
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900841228 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8088-170-9
920 %a ISBN 978-83-8088-171-6

  • Staż zawodowy nauczyciela wczesnoszkolnego przestrzenią rozwijania kompetencji
  • Refleksyjna praktyka w procesie stawania się nauczycielem
  • Refleksyjny pedagog w praktyce na podstawie systemu kształcenia studentów studiów magisterskich w Wielkiej Brytanii
  • Refleksja epistemologiczna jako narzędzie budowania własnego potencjału edukacyjnego przyszłych nauczycieli
  • Praktyki pedagogiczne jako forma rozwijania kompetencji nauczycielskich w opinii studentów
  • Kompetencja planistyczna nauczycieli a praca w wielokulturowych klasach
  • Nauczyciel edukacji początkowej a uczeń zdolny – wokół problemu (nie)kompetencji
  • Kompetencje informacyjno-medialne nauczycieli wczesnoszkolnych w zakresie wykorzystywania multimedialnych środków dydaktycznych. Komunikat z badań
  • Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej przewodnikiem dziecka wkraczającego w świat muzyki
  • Nauczyciel jako kreator przestrzeni estetycznej dziecka

  • Samoocena i wartościowanie kompetencji nauczycieli-terapeutów w przestrzeni edukacyjnej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - opis badań nauczycieli-terapeutów
  • Kultura masowa jako przestrzeń działania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej
  • Nauczyciel – uczący się dorosły. Refleksje nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w oparciu o program Tablit - wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycielek przedszkoli, które przez dwa lata testowały program
  • Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej wobec oczekiwań XXI wieku.

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 180621
    Sygnatura:
    W 180621 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Niedostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz