Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

"Nauczyciel-nadzorca", "nauczyciel-animator" : zastosowanie oceny jako czynnika wspierania podmiotowości ucznia lub jego uprzedmiotowienia

Автори:
Ćwikła, Edyta
Повна назва:
"Nauczyciel-nadzorca", "nauczyciel-animator" : zastosowanie oceny jako czynnika wspierania podmiotowości ucznia lub jego uprzedmiotowienia / Edyta Ćwikła
Дата публікації:
2017
Шукати в:
Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka s. 170-184
Тема:
Oceny opisowe
Ocenianie kształtujące
Nauczyciele nauczania początkowego - praca - Polska - 21 w.
Podmiotowość
Uczniowie klas początkowych
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01584caa#a2200277#i#4500
001 3222900841551
003 OLSZT 005
005 20240125114220.9
008 180621s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Ćwikła, Edyta.
245 1 0 %a "Nauczyciel-nadzorca", "nauczyciel-animator" : %b zastosowanie oceny jako czynnika wspierania podmiotowości ucznia lub jego uprzedmiotowienia / %c Edyta Ćwikła.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
520 8 %a Praktyki oceniania dwóch typów nauczycieli - "nauczycieli-nadzorców" i "nauczycieli-animatorów".<br>Oddziaływanie zastosowanych ocen na poczucie podmiotowości uczniów klas początkowych - wyniki badań.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Oceny opisowe
650 9 %a Ocenianie kształtujące
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego %x praca %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Podmiotowość
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka %g s. 170-184 %w xx004213052 %w (NUKAT)vtls004213052 %z ISBN 9788380196339
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900841551 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Praktyki oceniania dwóch typów nauczycieli - "nauczycieli-nadzorców" i "nauczycieli-animatorów".
Oddziaływanie zastosowanych ocen na poczucie podmiotowości uczniów klas początkowych - wyniki badań.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр