Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie społeczne dzieci rozpoczynających naukę szkolną

Autorzy:
Kopik, Aldona
Tytuł pełny:
Funkcjonowanie społeczne dzieci rozpoczynających naukę szkolną / Aldona Kopik
Rok wydania:
2005
Szukaj w:
Uczeń we współczesnej szkole, s. 259-263
Uwagi:
Bibliografia
Temat:
Dojrzałość szkolna
Uczniowie klas początkowych
Kompetencje społeczne
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01723caa#a2200325#i#4500
001 3222900842350
003 OLSZT 005
005 20240125114221.3
008 180711s2005####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kopik, Aldona.
245 1 0 %a Funkcjonowanie społeczne dzieci rozpoczynających naukę szkolną / %c Aldona Kopik.
260 # %c 2005.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia.
520 8 %a Celem zaprezentowanych badań było określenie poziomu dojrzałości społecznej dzieci rozpoczynających naukę na szczeblu edukacji zintegrowanej. Badania miały również na celu ukazanie społecznych zachowań dzieci w zakresie współżycia i współdziałania, samodzielności oraz stosunku do poleceń i zadań.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Kompetencje społeczne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Uczeń we współczesnej szkole, %g s. 259-263 %w (OLSZT 005)3222400025614 %z ISBN 8371332939
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900842350 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem zaprezentowanych badań było określenie poziomu dojrzałości społecznej dzieci rozpoczynających naukę na szczeblu edukacji zintegrowanej. Badania miały również na celu ukazanie społecznych zachowań dzieci w zakresie współżycia i współdziałania, samodzielności oraz stosunku do poleceń i zadań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz