Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Działania pozorne we wczesnej edukacji dziecka

Autorzy:
Kubik, Alicja
Tytuł pełny:
Działania pozorne we wczesnej edukacji dziecka / Alicja Kubik
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Kategorie (nie)obecne w edukacji, s. 125-137
Uwagi:
Bibliografia
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Nauczanie początkowe - krytyka
Podstawa programowa - nauczanie początkowe - krytyka
Nauczanie początkowe
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02057caa#a2200325#i#4500
001 3222900843500
003 OLSZT 005
005 20240125114222.6
008 180808s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kubik, Alicja.
245 1 0 %a Działania pozorne we wczesnej edukacji dziecka / %c Alicja Kubik.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia.
520 8 %a W artykule omówione zostały badania dotyczące działań pozornych na gruncie edukacji wczesnoszkolnej, począwszy od podstawy programowej jako punktu wyjścia działań pozornych po realizację jej założeń w praktyce szkolnej.<li>Brak integracji: treści kształcenia, metod nauczania, celów wynikających z założeń programowych, dróg poznania (strategii nauczania-uczenia się), podmiotów uczestniczących w edukacji (dominująca rola nauczyciela, brak zaanagażowania rodziców), brak współpracy szkoły z instytucjami edukacyjnymi, niski poziom integracji zespołu klasowego (mała praca wychowawcza nauczyciela)</li><li>Podstawa programowa jako punkt wyjścia działań pozornych</li><li>Podmiotowe czy przedmiotwe traktowanie ucznia.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie początkowe %x krytyka
650 9 %a Podstawa programowa %x nauczanie początkowe %x krytyka
650 9 %a Nauczanie początkowe
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Kategorie (nie)obecne w edukacji, %g s. 125-137 %w xx004138611 %w (NUKAT)vtls004138611 %z ISBN 9788380952737
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900843500 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule omówione zostały badania dotyczące działań pozornych na gruncie edukacji wczesnoszkolnej, począwszy od podstawy programowej jako punktu wyjścia działań pozornych po realizację jej założeń w praktyce szkolnej.

  • Brak integracji: treści kształcenia, metod nauczania, celów wynikających z założeń programowych, dróg poznania (strategii nauczania-uczenia się), podmiotów uczestniczących w edukacji (dominująca rola nauczyciela, brak zaanagażowania rodziców), brak współpracy szkoły z instytucjami edukacyjnymi, niski poziom integracji zespołu klasowego (mała praca wychowawcza nauczyciela)
  • Podstawa programowa jako punkt wyjścia działań pozornych
  • Podmiotowe czy przedmiotwe traktowanie ucznia.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz