Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecięca astronomia : rozumienie dziecięcych wyjaśnień jako punkt wyjścia do organizowania dydaktyki

Autorzy:
Jelinek, Jan Amos
Tytuł pełny:
Dziecięca astronomia : rozumienie dziecięcych wyjaśnień jako punkt wyjścia do organizowania dydaktyki / Jan Amos Jelinek
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Kategorie (nie)obecne w edukacji, s. 153-176
Uwagi:
Bibliografia
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Astronomia
Nauczanie
Przedszkola
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Błędy dydaktyczne
Edukacja i pedagogika
Fizyka i astronomia
Biologia
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02023caa#a2200385#i#4500
001 3222900843514
003 OLSZT 005
005 20240125114222.8
008 180808s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Jelinek, Jan Amos.
245 1 0 %a Dziecięca astronomia : %b rozumienie dziecięcych wyjaśnień jako punkt wyjścia do organizowania dydaktyki / %c Jan Amos Jelinek.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia.
520 8 %a Artykuł prezentuje badania, których celem jest ustalenie, w jaki sposób dzieci (w ostatnim roku wychowania przedszkolnego) wyobrażają sobie kształt Ziemi, jej miejsce w kosmosie i wyjaśniają zjawisko dnia i nocy. Wyniki ujawniły zaniedbania w przestrzeniach edukacji, które wynikają m.in. z braku konfrontacji przez nauczycieli wychowania przedszkolnego dziecięcych przekonań z naukowymi teoriami.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Astronomia
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Przedszkola
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Błędy dydaktyczne
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Fizyka i astronomia
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Kategorie (nie)obecne w edukacji, %g s. 153-176 %w xx004138611 %w (NUKAT)vtls004138611 %z ISBN 9788380952737
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900843514 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł prezentuje badania, których celem jest ustalenie, w jaki sposób dzieci (w ostatnim roku wychowania przedszkolnego) wyobrażają sobie kształt Ziemi, jej miejsce w kosmosie i wyjaśniają zjawisko dnia i nocy. Wyniki ujawniły zaniedbania w przestrzeniach edukacji, które wynikają m.in. z braku konfrontacji przez nauczycieli wychowania przedszkolnego dziecięcych przekonań z naukowymi teoriami.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz