Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Przełamać tabu : zaburzenia psychotyczne

Authors:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Full title:
Przełamać tabu : zaburzenia psychotyczne / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2018, maj, s. 42-45
Notes:
Bibliogr
Subject:
Psychozy
Schizofrenia
Nauczyciele - praca
Nastolatki
Zdrowotność
Medycyna i zdrowie
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01446caa#a2200289#i#4500
001 3222900843539
003 OLSZT 005
005 20240125114222.4
008 151015s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra.
245 1 0 %a Przełamać tabu : %b zaburzenia psychotyczne / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Rodzaje, grupy i przyczyny zaburzeń psychotycznych. Najczęstsza w okresie dorastania - schizofrenia. Kryteria rozpoznania schizofrenii. Jak przebiega choroba? Wskazówki w zakresie udzielania wsparcia uczniowi z zaburzeniami psychotycznymi.
650 9 %a Psychozy
650 9 %a Schizofrenia
650 9 %a Nauczyciele %x praca
650 9 %a Nastolatki
650 9 %a Zdrowotność
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2018, maj, s. 42-45 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900843539 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Rodzaje, grupy i przyczyny zaburzeń psychotycznych. Najczęstsza w okresie dorastania - schizofrenia. Kryteria rozpoznania schizofrenii. Jak przebiega choroba? Wskazówki w zakresie udzielania wsparcia uczniowi z zaburzeniami psychotycznymi.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form