Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wolność oczami dziecka : poznawcza reprezentacja wolności w średnim i późnym dzieciństwie

Autorzy:
Chałupczak, Anna
Tytuł pełny:
Wolność oczami dziecka : poznawcza reprezentacja wolności w średnim i późnym dzieciństwie / Anna Chałupczak [et al.]
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2018, nr 1, s. 183-207
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dziecko w wieku przedszkolnym
Wolność
Uczniowie klas początkowych
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Filozofia i etyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01938caa#a2200313#i#4500
001 3222900843807
003 OLSZT 005
005 20240125114223.3
008 180820s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
245 0 0 %a Wolność oczami dziecka : %b poznawcza reprezentacja wolności w średnim i późnym dzieciństwie / %c Anna Chałupczak [et al.].
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule zaprezentowano wyniki badań nad poznawczą reprezentacją wolności u dzieci w średnim i późnym dzieciństwie, w oparciu o filozoficzne i psychologiczne rozumienie niniejszej problematyki. Podstawą rozważań były klasyczne: J. Piageta i L. Wygotskiego współczesne: A. Karmiloff-Smith, K. Nelson, J. Mandler modele reprezentacji oraz koncepcja budowania doświadczenia M. Tyszkowej.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Wolność
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Filozofia i etyka
700 1 # %a Chałupczak, Anna. %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2018, nr 1, s. 183-207 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900843807 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowano wyniki badań nad poznawczą reprezentacją wolności u dzieci w średnim i późnym dzieciństwie, w oparciu o filozoficzne i psychologiczne rozumienie niniejszej problematyki. Podstawą rozważań były klasyczne: J. Piageta i L. Wygotskiego współczesne: A. Karmiloff-Smith, K. Nelson, J. Mandler modele reprezentacji oraz koncepcja budowania doświadczenia M. Tyszkowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz