Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konektywizm w edukacji społeczeństwa informacyjnego

Autorzy:
Baum, Alicja
Tytuł pełny:
Konektywizm w edukacji społeczeństwa informacyjnego / Alicja Baum
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Technologie informacyjne a zmiany współczesnej edukacji, s. 143-155
Uwagi:
Bibliografia
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Teoria nauczania
Zastosowania internetu w edukacji
Komputery - stosowanie - nauczanie
Uczenie się
Konektywizm
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01577caa#a2200325#i#4500
001 3222900843881
003 OLSZT 005
005 20240425200045.0
008 180822s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Baum, Alicja.
245 1 0 %a Konektywizm w edukacji społeczeństwa informacyjnego / %c Alicja Baum.
260 # %c 2014.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia.
520 8 %a <li>Teorie uczenia się w różnych systemach edukacyjnych</li><li>Kognitywizm i kontruktywizm w nauczaniu opartym na nowych technologiach</li><li>Konektywizm, cechy uczenia się tradycyjnego i konektywnego</li><li>Rola nauczyciela w konektywnym uczeniu się.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Teoria nauczania
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Komputery %x stosowanie %x nauczanie
650 9 %a Uczenie się
653 1 0 %a Konektywizm
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Technologie informacyjne a zmiany współczesnej edukacji, %g s. 143-155 %w xx003307845 %w (NUKAT)vtls003307845 %z ISBN 9788378506942
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900843881 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Teorie uczenia się w różnych systemach edukacyjnych
  • Kognitywizm i kontruktywizm w nauczaniu opartym na nowych technologiach
  • Konektywizm, cechy uczenia się tradycyjnego i konektywnego
  • Rola nauczyciela w konektywnym uczeniu się.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz