Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Do których sytuacji z mojego życia nawiązują bajki? : scenariusz lekcji w klasie V

Автори:
Kotlarz, Karolina
Повна назва:
Do których sytuacji z mojego życia nawiązują bajki? : scenariusz lekcji w klasie V / Karolina Kotlarz
Шукати в:
Język Polski w Szkole Podstawowej. - 2017/2018, nr 4, s. 50-56
Зауваження:
Bibliogr., netogr
Тема:
Antropologia społeczna
Język polski (przedmiot szkolny)
Metody nauczania
Szkoły podstawowe
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Literaturoznawstwo
Жанр / Форма:
Artykuły
Bajka i baśń polska - historia
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
Bajka i baśń - antropologia społeczna
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01984caa#a2200337#i#4500
001 3222900845502
003 OLSZT 005
005 20240125114224.7
008 180212s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kotlarz, Karolina.
245 1 0 %a Do których sytuacji z mojego życia nawiązują bajki? : %b scenariusz lekcji w klasie V / %c Karolina Kotlarz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Artykuł zawiera scenariusz lekcji realizowanej w cyklu Ocenianie w Dialogu. Cel lekcji: Odnoszę treści tekstów kultury do własnego doświadczenia na podstawie bajek. Do analizy przewidziane są bajki I. Krasickiego, S. Trembeckiego, A. Naruszewicza, J.U. Niemcewicza, A. Mickiewicza, J. Tuwima oraz J. de La Fontaine'a. Organizacja pracy z tekstem bajki oparta została na rozwoju umiejętności poznawczych określonych w teorii Lwa Wygotskiego jako modelowanie wizualne i wyobraźnia kreatywna.
650 9 %a Antropologia społeczna
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Szkoły podstawowe
655 9 %a Bajka i baśń polska %x historia
655 9 %a Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
655 9 %a Bajka i baśń %x antropologia społeczna
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Język Polski w Szkole Podstawowej. - %w (OLSZT 005)3222800829604 %g 2017/2018, nr 4, s. 50-56 %x 1642-8757
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900845502 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera scenariusz lekcji realizowanej w cyklu Ocenianie w Dialogu. Cel lekcji: Odnoszę treści tekstów kultury do własnego doświadczenia na podstawie bajek. Do analizy przewidziane są bajki I. Krasickiego, S. Trembeckiego, A. Naruszewicza, J.U. Niemcewicza, A. Mickiewicza, J. Tuwima oraz J. de La Fontaine'a. Organizacja pracy z tekstem bajki oparta została na rozwoju umiejętności poznawczych określonych w teorii Lwa Wygotskiego jako modelowanie wizualne i wyobraźnia kreatywna.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр