Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tożsamość narodowa : kształcenie zintegrowane w szkole średniej

propozycja biblioteki
LDR 02555caa#a2200397#i#4500
001 3222900845812
003 OLSZT 005
005 20240125114224.2
008 180212s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Dobrowolska, Danuta %d (1946- ).
245 1 0 %a Tożsamość narodowa : %b kształcenie zintegrowane w szkole średniej / %c Danuta Dobrowolska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a <br>Autorka artykułu pokazuje możliwości integrowania umiejętności przedmiotowych wokół celów ogólnych dydaktyki języka polskiego i historii. Proponuje tematy wspólnych dla historii i języka polskiego debat. Wskazuje na korelujące ze sobą teksty literackie oraz podręczniki i inne opracowania historyczne. Praca w grupach, różne formy dyskusji i projekty międzyprzedmiotowe to szansa na wyzwalanie u młodzieży ciekawości świata i ludzi.<br>- Dyskusja z wykorzystaniem pismiennictwa staropolskiego.<br>- Propozycje tematów interdyscyplinarnych: Wiek XV-XVI. Wiek XVII. Wiek XVII-XVIII.<br>- Tematy do debat rozwijających myślenie krytyczne.
650 9 %a Tożsamość narodowa
650 9 %a Krytycyzm %x nauczanie
650 9 %a Historia
650 9 %a Literatura polska
650 9 %a Tematy i motywy
650 9 %a Dyskusja
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Szkoły średnie
650 9 %a Historia (przedmiot szkolny)
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Historia
773 0 # %i // %t Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej. - %w (OLSZT 005)3222800829601 %g 2017/2018, nr 4, s. 27-43 %x 1642-8757
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900845812 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


Autorka artykułu pokazuje możliwości integrowania umiejętności przedmiotowych wokół celów ogólnych dydaktyki języka polskiego i historii. Proponuje tematy wspólnych dla historii i języka polskiego debat. Wskazuje na korelujące ze sobą teksty literackie oraz podręczniki i inne opracowania historyczne. Praca w grupach, różne formy dyskusji i projekty międzyprzedmiotowe to szansa na wyzwalanie u młodzieży ciekawości świata i ludzi.
- Dyskusja z wykorzystaniem pismiennictwa staropolskiego.
- Propozycje tematów interdyscyplinarnych: Wiek XV-XVI. Wiek XVII. Wiek XVII-XVIII.
- Tematy do debat rozwijających myślenie krytyczne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz