Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej

Автори:
Cęcelek, Grażyna
Повна назва:
Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej / Grażyna Cęcelek
Шукати в:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2018, nr 2, s. 45-59
Зауваження:
Bibliogr
Тема:
Niepowodzenia szkolne - zapobieganie
Twórczość
Ubóstwo
Nierówności społeczne
Szkolnictwo
Nauczyciele
Przydatność zawodowa
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01410caa#a2200313#i#4500
001 3222900845926
003 OLSZT 005
005 20240125114224.9
008 180928s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Cęcelek, Grażyna.
245 1 0 %a Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej / %c Grażyna Cęcelek.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Niepowodzenia szkolne %x zapobieganie
650 9 %a Twórczość
650 9 %a Ubóstwo
650 9 %a Nierówności społeczne
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Przydatność zawodowa
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2018, nr 2, s. 45-59 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900845926 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр