Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy

Autorzy:
Lewandowska, Dagmara
Lipka, Kamila
Tytuł pełny:
Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy / Dagmara Lewandowska, Kamila Lipka
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2018, nr 2, s. 89-106
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dziecko w wieku przedszkolnym - Polska - 21 w.
Twórczość literacka dzieci i młodzieży
Twórczość
Wychowanie
Polska
Kultura i sztuka
Historia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01837caa#a2200337#i#4500
001 3222900845930
003 OLSZT 005
005 20240125114224.7
008 180928s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Lewandowska, Dagmara.
245 1 0 %a Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy / %c Dagmara Lewandowska, Kamila Lipka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W pierwszej części artykułu omówione zostały teoretyczne podstawy definiowania twórczości. Zaprezentowano również teorie wyjaśniające proces twórczy w kontekście działalności dziecięcej. Natomiast w drugiej części dokonano analizy badań przeprowadzonych wśród dzieci w wieku przedszkolnym.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Twórczość literacka dzieci i młodzieży
650 9 %a Twórczość
650 9 %a Wychowanie
651 9 %a Polska
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Historia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Lipka, Kamila. %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2018, nr 2, s. 89-106 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900845930 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W pierwszej części artykułu omówione zostały teoretyczne podstawy definiowania twórczości. Zaprezentowano również teorie wyjaśniające proces twórczy w kontekście działalności dziecięcej. Natomiast w drugiej części dokonano analizy badań przeprowadzonych wśród dzieci w wieku przedszkolnym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz