Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współczesna twórczość muzyczna w edukacji estetycznej dzieci : punkt widzenia pedagoga, animatora, kompozytora

Autorzy:
Sasin, Magdalena
Tytuł pełny:
Współczesna twórczość muzyczna w edukacji estetycznej dzieci : punkt widzenia pedagoga, animatora, kompozytora / Magdalena Sasin
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2018, nr 2, s. 123-138
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Muzyka - historia - 21 w.
Muzyka
Dzieci
Wpływ i recepcja
Umuzykalnianie
Socjologia i społeczeństwo
Kultura i sztuka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01750caa#a2200301#i#4500
001 3222900845938
003 OLSZT 005
005 20240125114224.9
008 180928s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Sasin, Magdalena.
245 1 0 %a Współczesna twórczość muzyczna w edukacji estetycznej dzieci : %b punkt widzenia pedagoga, animatora, kompozytora / %c Magdalena Sasin.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem artykułu jest określenie potencjału edukacyjnego muzyki współczesnej i sposobu jego wykorzystania, zwłaszcza w zakresie stymulowania aktywności twórczej dzieci. Autorka przedstawia aktualny stan rozwoju polskiej muzyki współczesnej dla dzieci oraz możliwości obcowania z nią najmłodszych poza systemem szkolnym.
650 9 %a Muzyka %x historia %y 21 w.
650 9 %a Muzyka
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Wpływ i recepcja
650 9 %a Umuzykalnianie
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2018, nr 2, s. 123-138 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900845938 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest określenie potencjału edukacyjnego muzyki współczesnej i sposobu jego wykorzystania, zwłaszcza w zakresie stymulowania aktywności twórczej dzieci. Autorka przedstawia aktualny stan rozwoju polskiej muzyki współczesnej dla dzieci oraz możliwości obcowania z nią najmłodszych poza systemem szkolnym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz