Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Poezja jako forum dialogu

LDR 02376caa#a2200397#i#4500
001 3222900846138
003 OLSZT 005
005 20240604200259.8
008 161017s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Matusiak, Barbara.
245 1 0 %a Poezja jako forum dialogu / %c Barbara Matusiak.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Szkoły ponadgimnazjalne
520 8 %a Dialog pomiędzy nauczycielami a młodzieżą - czy to w ogóle możliwe? Czemu służy dialog? Jak najlepiej stworzyć przestrzeń do dialogu? Jak zacząć rozmowę o poezji? Pytania do tekstu formą dialogu. Przykład zastosowania pytań do tekstu, które mają zmierzać do swobodnej rozmowy o utworze - praca z wierszami Julii Hartwig na lekcji w szkole ponadgimnazjalnej / ponadpodstawowej.<br>Świecie nasz - metaplan jako forma dyskusji. Karty zadań do wierszy: Z. Herbert <i>Pan Cogito o cnocie</i>, W. Szymborska <i>Nienawiść</i>, T. Różewicz <i>List do ludożerców</i> Cz. Miłosz <i>Który skrzywdziłeś</i>, St. Barańczak <i>Drogi kąciku porad</i>.
600 1 9 %a Hartwig, Julia %d (1921-2017)
650 9 %a Zdanie pytające
650 9 %a Rozmowa
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Poezja
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Szkoły ponadgimnazjalne
655 9 %a Poezja polska %x historia %y 20-21 w.
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2018, nr 3, s. 12-17 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846138 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dialog pomiędzy nauczycielami a młodzieżą - czy to w ogóle możliwe? Czemu służy dialog? Jak najlepiej stworzyć przestrzeń do dialogu? Jak zacząć rozmowę o poezji? Pytania do tekstu formą dialogu. Przykład zastosowania pytań do tekstu, które mają zmierzać do swobodnej rozmowy o utworze - praca z wierszami Julii Hartwig na lekcji w szkole ponadgimnazjalnej / ponadpodstawowej.
Świecie nasz - metaplan jako forma dyskusji. Karty zadań do wierszy: Z. Herbert Pan Cogito o cnocie, W. Szymborska Nienawiść, T. Różewicz List do ludożerców Cz. Miłosz Który skrzywdziłeś, St. Barańczak Drogi kąciku porad.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz