Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Namysł nad sensem dzieciństwa w pedagogice leczniczej Marii Montessori

Authors:
Minczakiewicz, Elżbieta Maria
Full title:
Namysł nad sensem dzieciństwa w pedagogice leczniczej Marii Montessori / Elżbieta M. Minczakiewicz
Publication Year:
2015
Search in:
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, s. 49-59
Notes:
Bibliografia na stronie 58
Streszczenie w języku angielskim
Subject:
Metoda Montessori
Wychowanie przedszkolne - metody
Nauczanie początkowe - metody
Dziecko z niepełnosprawnością
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wspomaganie rozwoju
Dziecko z zaburzeniami mowy
Korekcja mowy
Wpływ i recepcja
Język dziecka
Polska
Psychologia
Medycyna i zdrowie
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02327caa#a2200433#i#4500
001 3222900846218
003 OLSZT 005
005 20240125114225.6
008 181005s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Minczakiewicz, Elżbieta Maria.
245 1 0 %a Namysł nad sensem dzieciństwa w pedagogice leczniczej Marii Montessori / %c Elżbieta M. Minczakiewicz.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 58.
520 8 %a <li>Założenia pedagogiki Marii Montessori a sens dzieciństwa</li><li>Dziecko jako komunikujący się podmiot w pedagogice Marii Montessori</li><li>Udział dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zajęciach a wybrane wyniki badań w zakresie rozwoju sprawności i kompetencji komunikacyjnych - wyniki badań 37 dzieci w wieku od 5-10 lat, z diagnozą niepełnosprawności, opóźnienia rozwoju i zaburzeń mowy.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Metoda Montessori
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x metody
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 9 %a Korekcja mowy
650 9 %a Wpływ i recepcja
650 9 %a Język dziecka
651 9 %a Polska
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, %g s. 49-59 %w xx003655683 %w (NUKAT)vtls003655683 %z ISBN 9788365231079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846218 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Założenia pedagogiki Marii Montessori a sens dzieciństwa
  • Dziecko jako komunikujący się podmiot w pedagogice Marii Montessori
  • Udział dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zajęciach a wybrane wyniki badań w zakresie rozwoju sprawności i kompetencji komunikacyjnych - wyniki badań 37 dzieci w wieku od 5-10 lat, z diagnozą niepełnosprawności, opóźnienia rozwoju i zaburzeń mowy.

  • We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

    Feedback

    Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

    Feedback form