Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane elementy coachingu w codziennej pracy nauczyciela

Autorzy:
Żaglewska, Dorota (1986- )
Tytuł pełny:
Wybrane elementy coachingu w codziennej pracy nauczyciela / Dorota Dolata
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, s. 73-84.
Uwagi:
Bibliografia na stronie 83
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Mentoring
Nauczyciele - praca
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01536caa#a2200277#i#4500
001 3222900846227
003 OLSZT 005
005 20240125114225.5
008 181005s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Żaglewska, Dorota %d (1986- ).
245 1 0 %a Wybrane elementy coachingu w codziennej pracy nauczyciela / %c Dorota Dolata.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 83.
520 8 %a <li>Podstawowe różnice między coachingiem a innymi profesjami - mentoring, doradztwo, nauczanie, terapia</li><li>Czego nauczyciel może nauczyć się od coacha, czyli postawa i zachowanie, które mają wzmacniać potencjał ucznia i pomagać mu w samorozwoju</li><li>Jak nauczyciel może wykorzystać GROW (<i>goal, reality, options, will</i>)w nauczaniu?
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Nauczyciele %x praca
773 0 # %i // W: %t Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, %g s. 73-84. %w xx003655683 %w (NUKAT)vtls003655683 %z ISBN 9788365231079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846227 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Podstawowe różnice między coachingiem a innymi profesjami - mentoring, doradztwo, nauczanie, terapia
  • Czego nauczyciel może nauczyć się od coacha, czyli postawa i zachowanie, które mają wzmacniać potencjał ucznia i pomagać mu w samorozwoju
  • Jak nauczyciel może wykorzystać GROW (goal, reality, options, will)w nauczaniu?

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz