Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obraz ucznia sześcioletniego w percepcji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

Autorzy:
Kulawska, Ewa
Tytuł pełny:
Obraz ucznia sześcioletniego w percepcji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / Ewa Kulawska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, s. 85-100
Uwagi:
Bibliografia na stronie 98-99
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Dojrzałość szkolna
Nauczyciele nauczania początkowego
Uczniowie klas początkowych
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01822caa#a2200349#i#4500
001 3222900846231
003 OLSZT 005
005 20240304200221.3
008 181005s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kulawska, Ewa.
245 1 0 %a Obraz ucznia sześcioletniego w percepcji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / %c Ewa Kulawska.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 98-99.
520 8 %a Wyniki badań dotyczących spostrzegania uczniów sześcioletnich (ich kompetencji poznawczych, i emocjonalno-społecznych) przez nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej. Badania przeprowadzono w Białymstoku i w Warszawie.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, %g s. 85-100 %w xx003655683 %w (NUKAT)vtls003655683 %z ISBN 9788365231079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846231 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Wyniki badań dotyczących spostrzegania uczniów sześcioletnich (ich kompetencji poznawczych, i emocjonalno-społecznych) przez nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej. Badania przeprowadzono w Białymstoku i w Warszawie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz