Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ewolucja rysunku zwierzęcia w pracach plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym

Autorzy:
Jędrzejowska, Ewa (pedagogika)
Tytuł pełny:
Ewolucja rysunku zwierzęcia w pracach plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym / Ewa Jędrzejowska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, s. 225-235
Uwagi:
Bibliografia na stronie 234
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Dziecko w wieku przedszkolnym
Gatunek / Forma:
Artykuły
Sztuka dziecka
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01965caa#a2200277#i#4500
001 3222900846307
003 OLSZT 005
005 20240125114225.8
008 181005s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Jędrzejowska, Ewa %c (pedagogika).
245 1 0 %a Ewolucja rysunku zwierzęcia w pracach plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym / %c Ewa Jędrzejowska.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 234.
520 8 %a Autorka nakreśla teoretyczne podłoże zagadnienia oraz przedstawia wyniki własnych badań w zakresie analizy rozwoju rysunkowego schematu zwierzęcia (pies, kot, ptak), porównując je z dostępnymi w literaturze przedmiotu rezultatami badań prowadzonych przez S. Szumana, D.G. Kerschensteinera i S. Popka.<br>Analiza rysunków współczesnych dzieci w wieku przedszkolnym wskazuje na systematyczny wzrost umiejętności dzieci przedszkolnych, jeśli chodzi o sposób rysowania czworonogów, i dowodzi istnienia zjawiska akceleracji rozwojowej w tym obszarze twórczości dzieci, a także wskazuje na większe umiejętności w tym zakresie dziewczynek niż chłopców. [na podst. Streszczenia]
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
655 9 %a Sztuka dziecka
773 0 # %i // W: %t Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, %g s. 225-235 %w xx003655683 %w (NUKAT)vtls003655683 %z ISBN 9788365231079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846307 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autorka nakreśla teoretyczne podłoże zagadnienia oraz przedstawia wyniki własnych badań w zakresie analizy rozwoju rysunkowego schematu zwierzęcia (pies, kot, ptak), porównując je z dostępnymi w literaturze przedmiotu rezultatami badań prowadzonych przez S. Szumana, D.G. Kerschensteinera i S. Popka.
Analiza rysunków współczesnych dzieci w wieku przedszkolnym wskazuje na systematyczny wzrost umiejętności dzieci przedszkolnych, jeśli chodzi o sposób rysowania czworonogów, i dowodzi istnienia zjawiska akceleracji rozwojowej w tym obszarze twórczości dzieci, a także wskazuje na większe umiejętności w tym zakresie dziewczynek niż chłopców. [na podst. Streszczenia]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz