Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Ocenić, by docenić : nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji

Authors:
Tomasik, Agnieszka (1972- )
Full title:
Ocenić, by docenić : nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji / Agnieszka Tomasik
Search in:
Polonistyka. - 2018, nr 5, s. 42-45
Subject:
Oceny szkolne
Psychologia nauczania
Motywacja uczenia się
Zdolności
Rozwój psychofizyczny dziecka
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01552caa#a2200265#i#4500
001 3222900846735
003 OLSZT 005
005 20240125114225.9
008 161017s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Tomasik, Agnieszka %d (1972- ).
245 1 0 %a Ocenić, by docenić : %b nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji / %c Agnieszka Tomasik.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
520 8 %a "Zwolennicy konserwatywnej szkoły bronią ocen jak niepodległości, postępowcy chcieliby szkoły bez ocen, które według nich ograniczają potencjał uczniów i odbierają im motywację do nauki".<br>Efekt końcowy czy zdolności? Psychologia sportu w edukacji - "maksymalna indywidualizacja w kontekście celów, jakie określa nauczyciel i stawia sobie uczeń". Ocena a uzdolnienia.
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Zdolności
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2018, nr 5, s. 42-45 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846735 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

"Zwolennicy konserwatywnej szkoły bronią ocen jak niepodległości, postępowcy chcieliby szkoły bez ocen, które według nich ograniczają potencjał uczniów i odbierają im motywację do nauki".
Efekt końcowy czy zdolności? Psychologia sportu w edukacji - "maksymalna indywidualizacja w kontekście celów, jakie określa nauczyciel i stawia sobie uczeń". Ocena a uzdolnienia.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form