Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozważania nad rolą zabawek w kształtowaniu zachowań prospołecznych we wczesnym dzieciństwie : kontekst edukacyjny

Autorzy:
Pietrzak, Agata
Tytuł pełny:
Rozważania nad rolą zabawek w kształtowaniu zachowań prospołecznych we wczesnym dzieciństwie : kontekst edukacyjny / Agata Pietrzak
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2018, nr 3, s. 111-125
Temat:
Gry i zabawy
Zabawki
Kompetencje społeczne
Nauczanie
Wychowanie
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Inżynieria i technika
Biologia
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02014caa#a2200361#i#4500
001 3222900847054
003 OLSZT 005
005 20240125114226.5
008 181030s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Pietrzak, Agata.
245 1 0 %a Rozważania nad rolą zabawek w kształtowaniu zachowań prospołecznych we wczesnym dzieciństwie : %b kontekst edukacyjny / %c Agata Pietrzak.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a W pierwszej części artykułu dokonano objasnień terminologicznych związanych z pojęciem "zabawka". Nastepnie przedstawiono sytuację zabawy oraz funkcje zabawek w świetle koncepcji rpzwoju społecznego, wraz z omówieniem poszczególnych etapów zabawy. Zaprezentowano też pojęcie kompetencji społecznych w kontekście podjętej problematyki.
650 9 %a Gry i zabawy
650 9 %a Zabawki
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Inżynieria i technika
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2018, nr 3, s. 111-125 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847054 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W pierwszej części artykułu dokonano objasnień terminologicznych związanych z pojęciem "zabawka". Nastepnie przedstawiono sytuację zabawy oraz funkcje zabawek w świetle koncepcji rpzwoju społecznego, wraz z omówieniem poszczególnych etapów zabawy. Zaprezentowano też pojęcie kompetencji społecznych w kontekście podjętej problematyki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz