Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W siedlisku bezcielesności : obraz mistrza i ucznia w grach MMORPG na podstawie World of Warcraft - The Burning Crusade

Autorzy:
Tonkiel, Izabela
Tytuł pełny:
W siedlisku bezcielesności : obraz mistrza i ucznia w grach MMORPG na podstawie World of Warcraft - The Burning Crusade / Izabela Tonkiel
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Cyberprzestrzeń - człowiek - edukacja. T. 3, Mistrz i uczeń w cyberprzestrzeni, s. 221-240
Uwagi:
Bibliografia na stronach 238-240
Temat:
World of Warcraft - historia
Gry komputerowe
Gry fabularne
Tematy i motywy
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01980caa#a2200289#i#4500
001 3222900847549
003 OLSZT 005
005 20240125114226.5
008 181110s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Tonkiel, Izabela.
245 1 0 %a W siedlisku bezcielesności : %b obraz mistrza i ucznia w grach MMORPG na podstawie <i>World of Warcraft - The Burning Crusade</i> / %c Izabela Tonkiel.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 238-240.
520 8 %a Artykuł ma na celu:<li>wyodrębnienie typów mistrzów i uczniów w grach MMORPG</li><li>ukazanie roli bezsielesności w grach cRPG w kształtowaniu relacji interpersonalnych pomiędzy graczami</li><li>ujęcie problemu bliskości w sieci i w życiu realnym jako fundamentu relacji interpersonalnych</li><li>określenie roli twórczości w kształceniu nieformalnym podczas rozgrywek w grze <i>World of Warcraft</i></li><li>charakterystykę relacji interpersonalnych użytkowników gier MMORPG jako nowego podłoża kulturotwórczego.
650 9 %a World of Warcraft %x historia
650 9 %a Gry komputerowe
650 9 %a Gry fabularne
650 9 %a Tematy i motywy
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Cyberprzestrzeń - człowiek - edukacja. T. 3, Mistrz i uczeń w cyberprzestrzeni, %g s. 221-240 %w xx004352414 %w (NUKAT)vtls004352414 %z ISBN 9788378508533 %z ISBN 9788380951860
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847549 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł ma na celu:

  • wyodrębnienie typów mistrzów i uczniów w grach MMORPG
  • ukazanie roli bezsielesności w grach cRPG w kształtowaniu relacji interpersonalnych pomiędzy graczami
  • ujęcie problemu bliskości w sieci i w życiu realnym jako fundamentu relacji interpersonalnych
  • określenie roli twórczości w kształceniu nieformalnym podczas rozgrywek w grze World of Warcraft
  • charakterystykę relacji interpersonalnych użytkowników gier MMORPG jako nowego podłoża kulturotwórczego.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz