Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnej

Autorzy:
Twaróg-Kanus, Agnieszka
Tytuł pełny:
Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnej / Agnieszka Twaróg-Kanus
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 12, Kierunki zmian w edukacji i stymulacji aktywności twórczej, s. 13-27
Uwagi:
Bibliografia na stronie 26
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Myślenie twórcze
Nauczanie
Nauczanie początkowe
Metody aktywizujące (pedagogika)
Psychologia nauczania
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02076naa#a2200337#i#4500
001 3222900847561
003 OLSZT 005
005 20240125114226.6
008 181113s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Twaróg-Kanus, Agnieszka.
245 1 0 %a Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnej / %c Agnieszka Twaróg-Kanus.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 26.
520 8 %a <li>Zarządzanie myśleniem - sprawność uczenia się (aspekt kognitywny, strategiczny, społeczny, emocjonalny), narzędzia usprawniające myślenie, fazy kreowania pomysłów, techniki stymulacji myślenia twórczego, heurystyki, metoda sześciu myślowych kapeluszy, model GROW, strategia kreatywnego myślenia SCAMPER</li><li>Przyjemna nauka - dopamina w wyższych procesach poznawczych, stan uskrzydlenia jako element nazdrowszej metody uczenia dzieci, plan daltoński.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Psychologia nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 12, Kierunki zmian w edukacji i stymulacji aktywności twórczej, %g s. 13-27 %w xx004407194 %w (NUKAT)vtls004407194 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380955189
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847561 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Zarządzanie myśleniem - sprawność uczenia się (aspekt kognitywny, strategiczny, społeczny, emocjonalny), narzędzia usprawniające myślenie, fazy kreowania pomysłów, techniki stymulacji myślenia twórczego, heurystyki, metoda sześciu myślowych kapeluszy, model GROW, strategia kreatywnego myślenia SCAMPER
  • Przyjemna nauka - dopamina w wyższych procesach poznawczych, stan uskrzydlenia jako element nazdrowszej metody uczenia dzieci, plan daltoński.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz