Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej

Autorzy:
Sasin, Magdalena
Tytuł pełny:
Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej / Magdalena Sasin
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 12, Kierunki zmian w edukacji i stymulacji aktywności twórczej, s. 91-103
Uwagi:
Bibliografia na stronach 102-103
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Muzyka - popularyzacja
Umuzykalnianie
Muzyka
Dzieci
Socjologia i społeczeństwo
Kultura i sztuka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01717caa#a2200325#i#4500
001 3222900847619
003 OLSZT 005
005 20240125114226.8
008 181113s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Sasin, Magdalena.
245 1 0 %a Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej / %c Magdalena Sasin.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 102-103.
520 8 %a Upowszechnianie muzyki współczesnej wśród dzieci, znaczenie muzyki współczesnej w edukacji muzycznej: szkolnej i pozaszkolnej, możliwości percepcyjne dziecka a cechy muzyki współczesnej, uwarunkowania dziecięcej otwartości wobec sztuki, interaktywność jako jedna z najważniejszych właściwości muzyki współczesnej.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Muzyka %x popularyzacja
650 9 %a Umuzykalnianie
650 9 %a Muzyka
650 9 %a Dzieci
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 12, Kierunki zmian w edukacji i stymulacji aktywności twórczej, %g s. 91-103 %w xx004407194 %w (NUKAT)vtls004407194 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380955189
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847619 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Upowszechnianie muzyki współczesnej wśród dzieci, znaczenie muzyki współczesnej w edukacji muzycznej: szkolnej i pozaszkolnej, możliwości percepcyjne dziecka a cechy muzyki współczesnej, uwarunkowania dziecięcej otwartości wobec sztuki, interaktywność jako jedna z najważniejszych właściwości muzyki współczesnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz