Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny w teorii i praktyce

Tytuł pełny:
Marketing polityczny w teorii i praktyce / pod redakcją Andrzeja W. Jabłońskiego i Leszka Sobkowiaka
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Wrocław : Uniwersytet Wrocławski
ISBN:
9788322930120
Seria:
Acta Universitatis Wratislaviensis, 0239-6661 ; no 3130
Opis fizyczny:
238 stron : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie 2 zmienione i uzupełnione
Uwagi:
Bibliografia przy pracach
Książka adresowana do studentów politologii i socjologii, praktyków-konsultantów politycznych i osób zajmujących się marketingiem i reklamą w partiach i innych oragnizacjach politycznych
Temat:
Marketing polityczny
Partie polityczne
Grupy nacisku
Public relations
Kampania wyborcza
Stany Zjednoczone (USA)
Polityka, politologia, administracja publiczna
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Książki
Podręcznik
Współtwórcy:
Jabłoński, Andrzej W. (1947- ). Redaktor
Sobkowiak, Leszek (1955- ). Redaktor
Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02541cam#a2200457#i#4500
001 3222900847634
003 OLSZT 005
005 20240212200038.3
008 181114s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788322930120
035 %a xx001437407
035 %a (NUKAT)vtls001437407
040 %a POZN U/JG %b pol %e PNN %c POZN U/JG %d POZN U/AnK %d POZN U/KaKs %d SZCZ U/MC %d OLSZT 005
245 0 0 %a Marketing polityczny w teorii i praktyce / %c pod redakcją Andrzeja W. Jabłońskiego i Leszka Sobkowiaka.
250 %a Wydanie 2 zmienione i uzupełnione.
260 # %a Wrocław : %b Uniwersytet Wrocławski, %c 2009.
300 %a 238 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Acta Universitatis Wratislaviensis, %x 0239-6661 ; %v no 3130
504 %a Bibliografia przy pracach.
520 8 %a Działania polityczne (teoria i praktyka), teoria marketingu politycznego, marketing polityczny i kampanie wyborcze w USA, rynek polityczny (analiza i diagnostyka), wyborca, strategie partii politycznych, public relations w polityce, promocja i reklama polityczna, lobbing.
521 8 %a Książka adresowana do studentów politologii i socjologii, praktyków-konsultantów politycznych i osób zajmujących się marketingiem i reklamą w partiach i innych oragnizacjach politycznych.
650 9 %a Marketing polityczny
650 9 %a Partie polityczne
650 9 %a Grupy nacisku
650 9 %a Public relations
650 9 %a Kampania wyborcza
651 9 %a Stany Zjednoczone (USA)
655 9 %a Podręcznik
658 %a Polityka, politologia, administracja publiczna
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Jabłoński, Andrzej W. %d (1947- ). %e Redaktor
700 1 # %a Sobkowiak, Leszek %d (1955- ). %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Wrocławski. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Acta Universitatis Wratislaviensis %x 0239-6661 %v nr 3130
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847634 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-229-3012-0

Działania polityczne (teoria i praktyka), teoria marketingu politycznego, marketing polityczny i kampanie wyborcze w USA, rynek polityczny (analiza i diagnostyka), wyborca, strategie partii politycznych, public relations w polityce, promocja i reklama polityczna, lobbing.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180984
Sygnatura:
W 180984 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz