Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła uczenia się

Autorzy:
Kordziński, Jarosław (1955- )
Tytuł pełny:
Szkoła uczenia się / Jarosław Kordziński
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Warszawa : Wolters Kluwers
ISBN:
9788381243513
Seria:
Inspiracje edukacyjne
Opis fizyczny:
386 stron ; 21 cm
Uwagi:
Bibliografia na stronach 383-386
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, dyrektorów szkół oraz rodziców. Zainteresuje także studentów kierunków pedagogicznych
Temat:
Metody aktywizujące (pedagogika)
Mentoring
Metoda projektów
Nauczyciele
Uczniowie
Uczenie się
Dyrektorzy szkół
Praca
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02321cam#a2200445#i#4500
001 3222900847811
003 OLSZT 005
005 20240605200049.3
008 181116s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788381243513
035 %a xx004236941
035 %a (NUKAT)vtls004236941
040 %a WR O/KS %b pol %e PNN %c WR O/KSs %d WR O/LC %d OLSZT 005
100 1 %a Kordziński, Jarosław %d (1955- ). %e Autor
245 1 0 %a Szkoła uczenia się / %c Jarosław Kordziński.
260 # %a Warszawa : %b Wolters Kluwers, %c 2018.
300 %a 386 stron ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Inspiracje edukacyjne
504 %a Bibliografia na stronach 383-386.
520 8 %a Książka stanowi próbę odpowiedzi m.in. na następujące pytania:<li>Jaka jest różnica między nauczaniem a uczeniem się?</li><li>Dlaczego uczniowie się (nie) uczą?</li><li>Jakie metody aktywizujące i rozwijające można stosować w pracy wychowawczej oraz jak wpływają one na samodzielność i wzrost odpowiedzialności uczniów?</li><li>Jaka jest rola dyrektora szkoły w rozwoju kompetencji kluczowych dla organizacji uczenia się uczniów? [tekst z okładki]
521 8 %a Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, dyrektorów szkół oraz rodziców. Zainteresuje także studentów kierunków pedagogicznych.
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Metoda projektów
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Dyrektorzy szkół
650 9 %a Praca
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Inspiracje Edukacyjne
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847811 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8124-351-3

Książka stanowi próbę odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

  • Jaka jest różnica między nauczaniem a uczeniem się?
  • Dlaczego uczniowie się (nie) uczą?
  • Jakie metody aktywizujące i rozwijające można stosować w pracy wychowawczej oraz jak wpływają one na samodzielność i wzrost odpowiedzialności uczniów?
  • Jaka jest rola dyrektora szkoły w rozwoju kompetencji kluczowych dla organizacji uczenia się uczniów?
    [tekst z okładki]

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 181012
    Sygnatura:
    W 181012 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz