Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji

Autorzy:
Mróz, Anna (pedagog)
Tytuł pełny:
Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji / Anna M. Mróz
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788380955202
Opis fizyczny:
234 strony : ilustracje ; 23 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia na stronach 221-234
Dla osób zainteresowanych współczesną edukacją, a w szczególności promowaną przez UNESCO koncepcją edukacji dla zrównoważonego rozwoju
Temat:
Kompetencje kluczowe - nauczanie - Polska - 21 w.
Nauczyciele gimnazjów - przydatność zawodowa
Nauczyciele szkół średnich - przydatność zawodowa - Polska - 21 w.
Nauczyciele szkół średnich - praca - Polska - 21 w.
Nauczanie
Rozwój zrównoważony
Nauczyciele gimnazjów
Praca
Polska
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Ochrona środowiska
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02189cam#a2200457#i#4500
001 3222900847987
003 OLSZT 005
005 20240605200107.0
008 181122s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380955202
035 %a xx004463830
035 %a (NUKAT)vtls004463830
040 %a SZCZ U/MC %b pol %e PNN %c SZCZ U/MCs %d SZCZ U/MC %d OLSZT 005
100 1 %a Mróz, Anna %c (pedagog). %e Autor
245 1 0 %a Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji / %c Anna M. Mróz.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2018.
300 %a 234 strony : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliografia na stronach 221-234.
520 8 %a Zawiera raport z badań dotyczących realizacji założeń edukacji dla zrównoważonego rozwoju w praktyce edukacyjnej nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
521 8 %a Dla osób zainteresowanych współczesną edukacją, a w szczególności promowaną przez UNESCO koncepcją edukacji dla zrównoważonego rozwoju.
650 9 %a Kompetencje kluczowe %x nauczanie %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nauczyciele gimnazjów %x przydatność zawodowa
650 9 %a Nauczyciele szkół średnich %x przydatność zawodowa %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nauczyciele szkół średnich %x praca %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Rozwój zrównoważony
650 9 %a Nauczyciele gimnazjów
650 9 %a Praca
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658 %a Ochrona środowiska
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847987 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8095-520-2

Zawiera raport z badań dotyczących realizacji założeń edukacji dla zrównoważonego rozwoju w praktyce edukacyjnej nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181020
Sygnatura:
W 181020 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz