Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia w praktyce życia szkolnego

propozycja biblioteki
LDR 03003cam#a2200541#i#4500
001 3222900848007
003 OLSZT 005
005 20240125114227.3
008 181123s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788374056632
035 %a xx004328281
035 %a (NUKAT)vtls004328281
040 %a Ł U/AC %b pol %e PNN %c Ł U/AC %d Ł U/AC %d KAT U/MBs %d OLSZT 005
245 0 0 %a Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia w praktyce życia szkolnego / %c red. Barbara Wolny, Małgorzata Lis.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Łódź : %b Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna, %c 2018.
300 %a 217 stron : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliografia przy rozdziałach.
520 8 %a <li>Syndrom nieadekwatnych osiągnięć szkolnych uczniów zdolnych</li><li>Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej</li><li>Praca z uczniem dyslektycznym na zajęciach języka angielskiego w szkole podstawowej - nauka kaligrafii</li><li>Uzdolnienia a niepełnosprawność</li><li>Metody pracy z uczniem zdolnym na lekcjach języka polskiego, historii i wiedzy o społeczeństwie na II i III etapie edukacyjnym</li><li>Lalka typu "muppet" w procesie dydaktyczno-wychowawczym dziecka ze SPE</li><li>Torbiele pajęczynówki a specjalne potrzeby edukacyjne dzieci w wieku szkolnym</li><li>Etyczne aspekty pracy nauczyciela</li><li>Zespół Aspergera w teorii i praktyce życia szkolnego</li><li>Kreatywność w szkole - jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Kaligrafia %x nauczanie
650 9 %a Lalki teatralne
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Etyka zawodowa
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko niedosłyszące
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Język angielski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
653 0 0 %a Muppety
658 %a Filozofia i etyka
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Wolny, Barbara. %e Redaktor
700 1 # %a Lis, Małgorzata %c (pedagogika). %e Redaktor
710 2 # %a Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna (Łódź). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900848007 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7405-663-2

  • Syndrom nieadekwatnych osiągnięć szkolnych uczniów zdolnych
  • Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej
  • Praca z uczniem dyslektycznym na zajęciach języka angielskiego w szkole podstawowej - nauka kaligrafii
  • Uzdolnienia a niepełnosprawność
  • Metody pracy z uczniem zdolnym na lekcjach języka polskiego, historii i wiedzy o społeczeństwie na II i III etapie edukacyjnym
  • Lalka typu "muppet" w procesie dydaktyczno-wychowawczym dziecka ze SPE
  • Torbiele pajęczynówki a specjalne potrzeby edukacyjne dzieci w wieku szkolnym
  • Etyczne aspekty pracy nauczyciela
  • Zespół Aspergera w teorii i praktyce życia szkolnego
  • Kreatywność w szkole - jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 181045
    Sygnatura:
    W 181045 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz