Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciel-tutor : prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego

Autorzy:
Krzychała, Sławomir
Tytuł pełny:
Nauczyciel-tutor : prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego / Sławomir Krzychała
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788380954755
Opis fizyczny:
364 strony : ilustracje ; 25 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia na stronach 337-356. Indeks
Publikacja finansowana przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie w ramach grantu badawczego nr 2014/15/B/HS6/03116 (Konkurs OPUS 8), projekt: Relacyjność kolektywnych i indywidualnych wzorców działania w roli nauczyciela-tutora: rozwój profesjonalny w binarnym systemie działalności
Temat:
Nauczanie - metody
Nauczanie - gimnazja - metody
Nauczyciele
Uczniowie
Innowacje
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Szkolnictwo
Mentoring
Polska
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Indywidualizacja nauczania
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02403cam#a2200493#i#4500
001 3222900848040
003 OLSZT 005
005 20240213200110.3
008 181123s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380954755
035 %a xx004380223
035 %a (NUKAT)vtls004380223
040 %a WR U/hp %b pol %e PNN %c WR U/hp %d WR U/mw %d WR U/hps %d WR O/MB %d OLSZT 005
100 1 %a Krzychała, Sławomir. %e Autor
245 1 0 %a Nauczyciel-tutor : %b prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego / %c Sławomir Krzychała.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2018.
300 %a 364 strony : %b ilustracje ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliografia na stronach 337-356. Indeks.
520 8 %a Publikacja przedstawia eksperyment pedagogiczno-organizacyjny przeprowadzony w latach 2008-2016 we wrocławskich gimnazjach.
536 %a Publikacja finansowana przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie w ramach grantu badawczego nr %c 2014/15/B/HS6/03116 (Konkurs OPUS 8), projekt: Relacyjność kolektywnych i indywidualnych wzorców działania w roli nauczyciela-tutora: rozwój profesjonalny w binarnym systemie działalności
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Nauczanie %x gimnazja %x metody
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Mentoring
651 9 %a Polska
651 9 %a Wrocław (woj. dolnośląskie)
653 0 0 %a Indywidualizacja nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900848040 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8095-475-5

Publikacja przedstawia eksperyment pedagogiczno-organizacyjny przeprowadzony w latach 2008-2016 we wrocławskich gimnazjach.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181041
Sygnatura:
W 181041 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz