Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Dziecko w przestrzeniach języka : wybrane konteksty teoretyczne - wybrane perspektywy praktyczne

Authors:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań)
Full title:
Dziecko w przestrzeniach języka : wybrane konteksty teoretyczne - wybrane perspektywy praktyczne / redakcja naukowa Kinga Kuszak ; Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Publication Year:
2018
Publisher:
Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN:
9788323233237
Publication series:
Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 0083-4254 ; nr 271
Physical description:
318, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm
Publication:
Wydanie I
Notes:
Bibliografia przy pracach
Subject:
Język dziecka
Języki - nauczanie - socjologia
Komunikacja werbalna
Język
Socjologia i społeczeństwo
Genere / Form:
Książki
Co-authors:
Kuszak, Kinga. Redaktor
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02565cam#a2200409#ib4500
001 3222900848041
003 OLSZT 005
005 20240427131438.0
008 181123s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323233237
035 %a xx004373766
035 %a (NUKAT)vtls004373766
040 %a KR U/BO %b pol %e PNN %c KR U/BO %d KR U/JAKs %d GD PAN/JMSs %d OLSZT 005
245 0 0 %a Dziecko w przestrzeniach języka : %b wybrane konteksty teoretyczne - wybrane perspektywy praktyczne / %c redakcja naukowa Kinga Kuszak ; Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Naukowe UAM, %c 2018.
300 %a 318, [1] strona : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 271
504 %a Bibliografia przy pracach.
520 8 %a Zawarte w tomie teksty uwzględniają aktualny stan badań i najnowszą wiedzę interdyscyplinarną dotyczącą zagadnień języka. Obejmują refleksją aktualne wątki, wśród których mieszczą się m.in. zagadnienia historii języka, „interferencji języka”, roli języka w procesie komunikacji, dwujęzyczności i wielojęzyczności, specjalnych potrzeb edukacyjnych, języka migowego, języka literatury, filmu, języka emocji itp. Rozważania inspirują do dyskusji nad przeszłością, teraźniejszością i przyszłością języka (języków) dziecka.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Język dziecka
650 9 %a Języki %x nauczanie %x socjologia
650 9 %a Komunikacja werbalna
650 9 %a Język
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Kuszak, Kinga. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %e Instytucja sprawcza
830 0 %a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 %v nr 271
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900848041 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-232-3323-7

Zawarte w tomie teksty uwzględniają aktualny stan badań i najnowszą wiedzę interdyscyplinarną dotyczącą zagadnień języka. Obejmują refleksją aktualne wątki, wśród których mieszczą się m.in. zagadnienia historii języka, „interferencji języka”, roli języka w procesie komunikacji, dwujęzyczności i wielojęzyczności, specjalnych potrzeb edukacyjnych, języka migowego, języka literatury, filmu, języka emocji itp. Rozważania inspirują do dyskusji nad przeszłością, teraźniejszością i przyszłością języka (języków) dziecka.

Loanable items

Inventory number:
KG 181038
Call number:
W 181038 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form