Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gimnastyka twórcza Rudolfa Labana jako forma zabawy i edukacji dziecka w szkole specjalnej : program autorski dla dzieci korzystających z zajęć w świetlicy szkolnej

Autorzy:
Weyer, Agnieszka
Tytuł pełny:
Gimnastyka twórcza Rudolfa Labana jako forma zabawy i edukacji dziecka w szkole specjalnej : program autorski dla dzieci korzystających z zajęć w świetlicy szkolnej / Agnieszka Weyer
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2018, nr 4, s. 292-303
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Laban, Rudolf von (1879-1958)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie
Szkoły podstawowe
Szkoły specjalne
Program autorski (pedagogika)
Świetlice szkolne
Wychowanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01663caa#a2200289#i#4500
001 3222900849220
003 OLSZT 005
005 20240304200140.7
008 181207s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Weyer, Agnieszka.
245 1 0 %a Gimnastyka twórcza Rudolfa Labana jako forma zabawy i edukacji dziecka w szkole specjalnej : %b program autorski dla dzieci korzystających z zajęć w świetlicy szkolnej / %c Agnieszka Weyer.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Założenia i podstawy teoretyczne programu. Cele i treści kształcenia. Procedury osiągania celów i oceniania uczniów. Formy realizacji programu autorskiego.
600 1 9 %a Laban, Rudolf von %d (1879-1958)
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Szkoły specjalne
650 9 %a Program autorski (pedagogika)
650 9 %a Świetlice szkolne
650 9 %a Wychowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %g 2018, nr 4, s. 292-303 %x 0137-818X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900849220 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Założenia i podstawy teoretyczne programu. Cele i treści kształcenia. Procedury osiągania celów i oceniania uczniów. Formy realizacji programu autorskiego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz