Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola interwencji komunikacyjnej w terapii ucznia ze sprzężoną niepełnosprawnością

Autorzy:
Puchałka-Stecyk, Justyna
Tytuł pełny:
Rola interwencji komunikacyjnej w terapii ucznia ze sprzężoną niepełnosprawnością / Justyna Puchałka-Stecyk
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Zmysły w komunikacji, s. 187-205
Uwagi:
Bibliografia na stronie 205
Streszczenie w jezyku angielskim
Temat:
Komunikacja wspomagająca
Dziecko z niepełnosprawnością
Rehabilitacja medyczna
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01552caa#a2200265#i#4500
001 3222900849794
003 OLSZT 005
005 20240416200108.2
008 181214s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Puchałka-Stecyk, Justyna.
245 1 0 %a Rola interwencji komunikacyjnej w terapii ucznia ze sprzężoną niepełnosprawnością / %c Justyna Puchałka-Stecyk.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 205.
520 8 %a Autorka opisała przebieg interwencji komunikacyjnej u chłopca ze sprzężoną niepełnosprawnością, który w trakcie nauki komunikacji korzystał ze znaków manualnych, graficznych oraz przestrzenno-dotykowych. Treść artykułu i zawarte w nim spostrzeżenia wykazują wpływ zastosowania wsparcia komunikacyjnego na rozwój osoby niekomunikującej się werbalnie.
546 %a Streszczenie w jezyku angielskim.
650 9 %a Komunikacja wspomagająca
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Zmysły w komunikacji, %g s. 187-205 %w xx003637479 %w (NUKAT)vtls003637479 %z ISBN 9788377440643
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900849794 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autorka opisała przebieg interwencji komunikacyjnej u chłopca ze sprzężoną niepełnosprawnością, który w trakcie nauki komunikacji korzystał ze znaków manualnych, graficznych oraz przestrzenno-dotykowych. Treść artykułu i zawarte w nim spostrzeżenia wykazują wpływ zastosowania wsparcia komunikacyjnego na rozwój osoby niekomunikującej się werbalnie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz