Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja alternatywna : próba syntezy i określenia współczesnej roli

Autorzy:
Śliwerski, Bogusław (1954- )
Tytuł pełny:
Edukacja alternatywna : próba syntezy i określenia współczesnej roli / Bogusław Śliwerski
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Alternatywy w edukacji, s. 15-67
Uwagi:
Bibliografia cytowana i tematyczna na stronach 54-67
Temat:
Khan Academy
Polityka oświatowa - krytyka - Polska
Polityka oświatowa - Polska - od 1989 r.
Innowacje pedagogiczne
Pedagogika alternatywna
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Bibliografia
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02166caa#a2200349#i#4500
001 3223000861999
003 OLSZT 005
005 20240125114229.2
008 190125s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Śliwerski, Bogusław %d (1954- ).
245 1 0 %a Edukacja alternatywna : %b próba syntezy i określenia współczesnej roli / %c Bogusław Śliwerski.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia cytowana i tematyczna na stronach 54-67.
520 8 %a <li>Istota edukacji alternatywnej, edukacja typu "albo to - albo tamto", porównanie modeli kształcenia koedukacyjnego z kształceniem zróżnicowanym płciowo, edukacja alternatywna jako jedna z wielu pedagogii</li><li>Przyczyny i uwarunkowania zaistnienia edukacji alternatywnej</li><li>Podmioty inicjujące i prowadzące alternatywne szkoły, zasady przemian w szkolnictwie</li><li>Pozoranci i faryzeusze edukacji alternatywnej</li><li>Edukacja alternatywna - edukacja autorska, Akademia Khana</li><li>Władze centralistycznego ustroju szkolnego wobec edukacji alternatywnej</li><li>Konieczność konstruktywistycznej zmiany w dydaktyce, konstruktywizm dydaktyczny.
610 2 9 %a Khan Academy
650 9 %a Polityka oświatowa %x krytyka %z Polska
650 9 %a Polityka oświatowa %z Polska %y od 1989 r.
650 9 %a Innowacje pedagogiczne
653 0 0 %a Pedagogika alternatywna
655 9 %a Bibliografia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Alternatywy w edukacji, %g s. 15-67 %w xx004337509 %w (NUKAT)vtls004337509 %z ISBN 9788380954403 %z ISBN 9788364286797
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000861999 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Istota edukacji alternatywnej, edukacja typu "albo to - albo tamto", porównanie modeli kształcenia koedukacyjnego z kształceniem zróżnicowanym płciowo, edukacja alternatywna jako jedna z wielu pedagogii
  • Przyczyny i uwarunkowania zaistnienia edukacji alternatywnej
  • Podmioty inicjujące i prowadzące alternatywne szkoły, zasady przemian w szkolnictwie
  • Pozoranci i faryzeusze edukacji alternatywnej
  • Edukacja alternatywna - edukacja autorska, Akademia Khana
  • Władze centralistycznego ustroju szkolnego wobec edukacji alternatywnej
  • Konieczność konstruktywistycznej zmiany w dydaktyce, konstruktywizm dydaktyczny.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz