Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Młodzież, edukacja i przemiany kultury współczesnej : (re)konstrukcje kontroli, wolności i rozproszenia

Автори:
Melosik, Zbyszko (1956- )
Повна назва:
Młodzież, edukacja i przemiany kultury współczesnej : (re)konstrukcje kontroli, wolności i rozproszenia / Zbyszko Melosik
Дата публікації:
2018
Шукати в:
Alternatywy w edukacji, s. 129-150
Зауваження:
Bibliografia na stronach 149-150
Тема:
Świadomość społeczna
Kultura masowa
Młodzież
Pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02492caa#a2200313#i#4500
001 3223000862006
003 OLSZT 005
005 20240228200044.6
008 190125s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Melosik, Zbyszko %d (1956- ).
245 1 0 %a Młodzież, edukacja i przemiany kultury współczesnej : %b (re)konstrukcje kontroli, wolności i rozproszenia / %c Zbyszko Melosik.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 149-150.
520 8 %a <br>Represywna rzeczywistość społeczna - biurokratyzacja, prawnicyzacja, medykalizacja.<br>Rzeczywistość społeczna kierująca się zasadą wolności jednostki w kreowaniu własnej biografii, tożsamości oraz (pozornie?) swobodnych wyborach dokonywanych na płaszczyźnie kultury popularnej i konsumpcji.<li>Pedagogika rdzenia tożsamości</li><li>Pedagogika maksymalnej akceptacji podmiotowości i kształtowania poczucia własnej wartości</li><li>Pedagogika krytycznego myślenia i dystansu</li><li>Pedagogika trwałych relacji międzyludzkich</li><li>Pedagogika szacunku dla kultury wysokiej i kultury popularnej</li><li>Pedagogika niemediowanych i nieedytowanych form ekspresji tożsamości oraz kontaktów "twarzą w twarz"</li><li>Pedagogika szacunkiu dla (czytania i gromadzenia) książek oraz biblioteki</li><li>Pedagogika koncentracji uwagi i kontemplacji oraz zdolności do porządkowania.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Świadomość społeczna
650 9 %a Kultura masowa
650 9 %a Młodzież
650 9 %a Pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Alternatywy w edukacji, %g s. 129-150 %w xx004337509 %w (NUKAT)vtls004337509 %z ISBN 9788380954403 %z ISBN 9788364286797
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000862006 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


Represywna rzeczywistość społeczna - biurokratyzacja, prawnicyzacja, medykalizacja.
Rzeczywistość społeczna kierująca się zasadą wolności jednostki w kreowaniu własnej biografii, tożsamości oraz (pozornie?) swobodnych wyborach dokonywanych na płaszczyźnie kultury popularnej i konsumpcji.

  • Pedagogika rdzenia tożsamości
  • Pedagogika maksymalnej akceptacji podmiotowości i kształtowania poczucia własnej wartości
  • Pedagogika krytycznego myślenia i dystansu
  • Pedagogika trwałych relacji międzyludzkich
  • Pedagogika szacunku dla kultury wysokiej i kultury popularnej
  • Pedagogika niemediowanych i nieedytowanych form ekspresji tożsamości oraz kontaktów "twarzą w twarz"
  • Pedagogika szacunkiu dla (czytania i gromadzenia) książek oraz biblioteki
  • Pedagogika koncentracji uwagi i kontemplacji oraz zdolności do porządkowania.

  • Надіслати думку

    Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

    Формуляр