Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lekcje wychowawcze a zagadnienia współczesnych programów wychowawczo-profilaktycznych

Autorzy:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Tytuł pełny:
Lekcje wychowawcze a zagadnienia współczesnych programów wychowawczo-profilaktycznych / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2018, grudzień, s. 37-41
Temat:
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wychowawstwo
Godzina wychowawcza
Szkoły podstawowe
Uczniowie szkół podstawowych
Wychowanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01815caa#a2200289#i#4500
001 3223000862487
003 OLSZT 005
005 20240214200124.4
008 171007s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra.
245 1 0 %a Lekcje wychowawcze a zagadnienia współczesnych programów wychowawczo-profilaktycznych / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
520 8 %a Artykuł zawiera omówienie celów wychowania uczniów ukierunkowanego na ich rozwój w czterech sferach: psychicznej (rozwój poznawczy i emocjonalny), fizycznej (rozwój biologiczny), społecznej i aksjologicznej (rozwój moralny). Treści wychowawczo-profilaktyczne przeznaczone do realizacji podczas godzin wychowawczych zostały przedstawione w tabeli z przyporządkowaniem poszczególnych obszarów i zadań do klas od czwartej do ósmej.
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wychowawstwo
650 9 %a Godzina wychowawcza
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Wychowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2018, grudzień, s. 37-41 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000862487 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera omówienie celów wychowania uczniów ukierunkowanego na ich rozwój w czterech sferach: psychicznej (rozwój poznawczy i emocjonalny), fizycznej (rozwój biologiczny), społecznej i aksjologicznej (rozwój moralny). Treści wychowawczo-profilaktyczne przeznaczone do realizacji podczas godzin wychowawczych zostały przedstawione w tabeli z przyporządkowaniem poszczególnych obszarów i zadań do klas od czwartej do ósmej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz