Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Aranżacja szkolnej przestrzeni

Authors:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Full title:
Aranżacja szkolnej przestrzeni / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Search in:
Sygnał. - 2019, nr 3, s. 48-51
Notes:
Bibliografia na stronie 49
Subject:
Pomieszczenia dydaktyczne - estetyka
Szkoły (budynki)
Pomieszczenia dydaktyczne
Wyposażenie
Architektura i budownictwo
Edukacja i pedagogika
Inżynieria i technika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01334naa#a2200301#i#4500
001 3223000865817
003 OLSZT 005
005 20240514200047.0
008 190308s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Aranżacja szkolnej przestrzeni / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 49.
520 8 %a Artykuł zawiera między innymi propozycje modernizacji mających wpływ na ogólny klimat panujący w klasie i efekty nauczania.
650 9 %a Pomieszczenia dydaktyczne %x estetyka
650 9 %a Szkoły (budynki)
650 9 %a Pomieszczenia dydaktyczne
650 9 %a Wyposażenie
658 %a Architektura i budownictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Inżynieria i technika
773 0 # %i // %t Sygnał. - %w (OLSZT 005)3222900839655 %g 2019, nr 3, s. 48-51 %x 2299-7199
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000865817 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera między innymi propozycje modernizacji mających wpływ na ogólny klimat panujący w klasie i efekty nauczania.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form