Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Systemowy trening językowy - STJ-dysleksja : recenzja monografii naukowej Ewy Boksy

Autorzy:
Kominek, Andrzej
Tytuł pełny:
Systemowy trening językowy - STJ-dysleksja : recenzja monografii naukowej Ewy Boksy / Andrzej Kominek
Szukaj w:
Język Polski w Szkole Podstawowej. - 2018/2019, nr 3, s. 105-109
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Boksa, Ewa. Systemowy trening językowy - STJ-dysleksja : o rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej uczniów dyslektycznych w starszych klasach szkoły podstawowej w ramach edukacji polonistycznej
Gatunek / Forma:
Artykuły
Recenzja
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01505caa#a2200241#i#4500
001 3223000865947
003 OLSZT 005
005 20240125114232.3
008 190308s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kominek, Andrzej.
245 1 0 %a <i>Systemowy trening językowy - STJ-dysleksja</i> : %b recenzja monografii naukowej Ewy Boksy / %c Andrzej Kominek.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Zawiera rec. książki: Systemowy trening językowy - STJ-dysleksja : o rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej uczniów dyslektycznych w starszych klasach szkoły podstawowej w ramach edukacji polonistycznej. - Kielce : Wydawnictwo Naukowe UJK, 2019.
600 1 9 %a Boksa, Ewa. %t Systemowy trening językowy - STJ-dysleksja : o rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej uczniów dyslektycznych w starszych klasach szkoły podstawowej w ramach edukacji polonistycznej
655 9 %a Recenzja
773 0 # %i // %t Język Polski w Szkole Podstawowej. - %w (OLSZT 005)3222800829604 %g 2018/2019, nr 3, s. 105-109 %x 1642-8757
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000865947 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera rec. książki: Systemowy trening językowy - STJ-dysleksja : o rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej uczniów dyslektycznych w starszych klasach szkoły podstawowej w ramach edukacji polonistycznej. - Kielce : Wydawnictwo Naukowe UJK, 2019.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz