Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Inspiracja czytelnictwa w bibliotece szkolnej : wybrane zagadnienia

LDR 01781caa#a2200361#i#4500
001 3223000866523
003 OLSZT 005
005 20240125114232.3
008 151125s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Majkusiak, Danuta %d (1960- ).
245 1 0 %a Inspiracja czytelnictwa w bibliotece szkolnej : %b wybrane zagadnienia / %c Danuta Majkusiak.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a "Ankieta czytelnicza, spotkanie autorskie i konkurs (między)szkolny to trzy najpopularniejszre formy wspierania czytelnictwa przez bibliotekę szkolną. Na co zwrócić uwagę, planując ich organizację?"
650 9 %a Konkursy szkolne %x organizacja
650 9 %a Czytelnictwo %x popularyzacja %x imprezy
650 9 %a Pisarze
650 9 %a Ankieta
650 9 %a Bibliotekarstwo
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Biblioteki szkolne
650 9 %a Czytelnictwo dzieci
650 9 %a Promocja czytelnictwa
650 9 %a Czytelnictwo młodzieży
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Zarządzanie i marketing
773 0 # %i // %t Biblioteka w Szkole. - %w (OLSZT 005)3222400293243 %g 2019, nr 3, s. 4-6 %x 0867-5600
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000866523 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

"Ankieta czytelnicza, spotkanie autorskie i konkurs (między)szkolny to trzy najpopularniejszre formy wspierania czytelnictwa przez bibliotekę szkolną. Na co zwrócić uwagę, planując ich organizację?"

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form