Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Sukces w społeczeństwie osiągnięć

Authors:
Łączek, Tomasz
Full title:
Sukces w społeczeństwie osiągnięć / Tomasz Łączek
Publication Year:
2018
Search in:
Sukces edukacyjny, sukces zawodowy, sukces życiowy, s. 176-186
Notes:
Bibliografia na stronach 185-186
Subject:
Psychologia młodzieży
Sukces
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01370caa#a2200265#i#4500
001 3223000867012
003 OLSZT 005
005 20240125114233.1
008 190304s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Łączek, Tomasz. %e Autor
245 1 0 %a Sukces w społeczeństwie osiągnięć / %c Tomasz Łączek.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 185-186.
520 8 %a <li>Znaczenie sukcesu w epoce ponowoczesności - młode pokolenie w czasach ponowoczesności, cechy epoki ponowoczesności, definicja sukcesu</li><li>Czynniki utrudniające osiągnięcie sukcesu w aspekcie pedagogicznym.
650 9 %a Psychologia młodzieży
650 9 %a Sukces
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Sukces edukacyjny, sukces zawodowy, sukces życiowy, %g s. 176-186 %w xx004505404 %w (NUKAT)vtls004505404 %z ISBN 9788380857797
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000867012 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Znaczenie sukcesu w epoce ponowoczesności - młode pokolenie w czasach ponowoczesności, cechy epoki ponowoczesności, definicja sukcesu
  • Czynniki utrudniające osiągnięcie sukcesu w aspekcie pedagogicznym.

  • We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

    Feedback

    Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

    Feedback form