Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zadania i bariery nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w pracy z dziećmi z zespołem Aspergera

Autorzy:
Feliniak, Aleksandra
Tytuł pełny:
Zadania i bariery nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w pracy z dziećmi z zespołem Aspergera / Aleksandra Feliniak
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Zagrożenia w rozwoju dzieci i młodzieży. T. 2, Edukacja jako życiowa szansa czy źródło szans utraconych?, s. 145-159
Uwagi:
Bibliografia na stronie 159
Temat:
Nauczyciele nauczania początkowego - przydatność zawodowa - Polska - 21 w.
Dziecko z zespołem Aspergera
Nauczanie
Edukacja włączająca
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01865caa#a2200301#i#4500
001 3223000867216
003 OLSZT 005
005 20240125114233.6
008 190325s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Feliniak, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Zadania i bariery nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w pracy z dziećmi z zespołem Aspergera / %c Aleksandra Feliniak.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 159.
520 8 %a <li>Zespół Aspergera, terapia, zadania nauczyciela</li><li>Komunikat z badań na temat wiedzy i kompetencji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zakresie pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z zespołem Aspergera oraz trudności związanych z realizacją w tym zakresie edukacji włączającej.
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego %x przydatność zawodowa %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Edukacja włączająca
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Zagrożenia w rozwoju dzieci i młodzieży. T. 2, Edukacja jako życiowa szansa czy źródło szans utraconych?, %g s. 145-159 %w xx004496828 %w (NUKAT)vtls004496828 %z ISBN 9788381000987
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000867216 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Zespół Aspergera, terapia, zadania nauczyciela
  • Komunikat z badań na temat wiedzy i kompetencji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zakresie pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z zespołem Aspergera oraz trudności związanych z realizacją w tym zakresie edukacji włączającej.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz